Datguy96 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Skal på sesjon om 2 uker, men vurderer og utsette det pga kondisen min er så jævlig dårlig, jeg ble skadet i sommer og det ødelagte veldig siden jeg har lyst til å ha en FGTJ i 2.bataljon/stormsoldat/Felt gardist. men jeg er ikke her for å klage så det jeg lurte på er, hva er de forskjellige løpe tidene for minste kravene til de forskjellige bataljonene? skulle gjerne deltatt om 2 uker hvis jeg visste minstekravene til 2.bataljon/stormsoldat siden plassene til inntak sommeren 2015 ikke er gitt ut enda, og jeg har ikke lyst til å havne som vakt siden jeg ønsker å delta på TMBN opptak etter FGTJ. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Over 12 minutter, så bør du stille greit. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Så lenge du er giret kan du havne hvor som helst på sesjon. Fysikk blir trent opp i rekrutten, motivasjon er det vanskeligere med. Det var mye hummer og kanari i alle avdelinger da jeg var inne. Sesjonsoffiserer er en merkelig art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå