Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge min Yamakasi Catleap 2B Extreme OC for?


Svartvarg

Anbefalte innlegg

Trenger en liten verdivurdering av denne skjermen, fra folk som har "peiling på seiling". Det har dere på hw.no :)

Har en Yamakasi Catleap 2B Extreme OC tilsvarende denne:

 

http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-YAMAKASI-Catleap-Q270-2B-Extreme-OC-120Hz-IPS-1440p-PC-Monitor-/140922305094

 

IPS Panel

2560 x 1440 oppløsning

Opptil 120hz

 

Min skjerm klarer ikke 120hz men 105-110hz. Jeg kjører den på 100hz. Muligen en av dere guruer er i stand til å få den til å kjøre stabilt på 120hz, men jeg har nøyd meg med 100hz, i og med at jeg kun har 1 stk GTX 780ti atm.

 

Skjermen har ikke den medfølgende bordstøtten, men har montert på en slik justerbar VESA-arm ;

 

http://www.clasohlson.com/no/Exibel-TV-monitorfeste-for-bordmontering/38-5546

 

Skjermen er brukt, og selges som den er, medfølgende VESA-arm. Skjermen fungerer 100% likt som da jeg kjøpte den for ett år siden.

 

Jeg har for mange skjermer atm og har fått hint fra kjerringa om at det kan være greit å omsette ting jeg ikke bruker til likvide midler ;) Hva kan jeg få for denne skjermen?

 

Med vennlig hilsen Magnus Borge-Olsen

Endret av Hårek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du informasjon om garanti, siden det kan ha mye å si om hvor mye folk er villige å siden ofte er vel 1-2 år maks i utlandet, så er den utenfor garantitiden blir det vanskelig å selge.

 

Asus ROG Swift PG278Q blir vel den nærmeste å sammenligne med men skjermen du har vel ikke displayport, Proshop skjermen har G-Sync

 

Så kanskje maks 4000 kr eller mindre. Response Time: 6 ms er ikke direkte mye heller, særlig for gaming skjerm. Både fordi den er brukt og ikke klarer mere en 110 hz.

Du har vel DVI dual link og har prøvd begge DVI portene på skjermkortet?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ville vel sett for meg rundt 2500-3000 (noe over 3500kr tror jeg du skal slite med) i verdi. Markedet for slike falt en del bort da Rog swift ankom markedet. Og selv om de fortsatt er de eneste med IPS 100Hz+ så er de nok ikke like populære som de en gang var.

 

Kjøpte min egen for noen dager siden brukt for 2500kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for kjapt svar karer! Så for meg rundt 2000 for skjermen jeg, om den forsvinner fort :) Rog Swift kjenner jeg til, men prisen på den er uhyggelig høy for en TN-skjerm etter min mening.

 

Skjermen har kun 1 DVI-inngang ja LMH1. Godt mulig den klarer høyere HZ btw, men har som sagt klart meg fint med 100HZ da jeg spiller mye Battlefield etc, og da er det sjelden jeg klarer over 100fps.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

2500-3000 kr?

Selv ville jeg gjerne kjøpt en slik skjerm til den prisen der, problemer med DVI genrieltsett at det vil koste veldig mye for SwitchView DVI (2SVDVI10-202) og det er ikke lett å bestille orginal foten til skjermen. Så totalsett med mindre man også får det brukt vil det ikke lønne seg.

Hva skal man med den saken der? o,O Holder det ikke med en PC tilkoblet?

Ikke at den enheten fungerer med skjermen da. (maks støttet oppløsning er 1920x1200, mens Catleap støtter minimum (og maksimum) 2560x1440.

 

Man kjøper ikke en skjerm med bare en DVI for så åbruke dyre dommer på åfå FLERE utganger. Halve konseptet og fordelene til skjermen er jo nettopp de få portene (lavere input-lag)

 

Ingen som er intressert i en Catleap for 2 lapper da?

Ødela min her i forrige uke, så var litt desperat med å få ny, så skulle gjerne kjøpt den, men har som sagt allerede en på vei hjem til meg, så ble akkurat litt sen. (har tre stykk så trenger nok ikke en til) :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Orginalfoten på Catleap er det veikeste oppsettet jeg har vært borti. Skjermen vingler bare man ser på den. Derfor jeg tok den av og monterte på en justerbar arm. Desverre har orginalfoten forsvunnet under flytting, men ikke finn på å bestille en orginal en, de er skikkelig "flimsy". Alt i alt en meget bra oppgradering den jeg har på nå. Og dvi-switch trenger du neppe. Hadde Yamakasien + 2 x 144 hz skjermet koblet til tidligere. Null problem med utgangene jeg hadde på GTX 780ti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...