Majestic Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Røyker du? hvis ja hvorfor røyker du? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Røyker en gang i blant, 4-5 sigaretter i måneden kanskje. Fordi det er godt og gir velbehag. Viktig å unne seg noe goe godt i blandt. Jeg velger en whiskey/øl og en sigarett fremfor filmkveld med pizza,brus,potetgull og godteri. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Røyker 2-3 sigaretter i uka. Noen ganger føler jeg at det hadde vert godt med en sigarett. Spesielt når jeg er veldig stresset eller lei meg. Festrøyking gjelder vell ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synes det er et tegn på lav utdannelse / lavstatus. Vil jo ikke gå rundt og reklamere med det 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synes det er et tegn på lav utdannelse / lavstatus. Vil jo ikke gå rundt og reklamere med det Jepp, kan ikke holde på med sånn fattigmannsgreier!Bedre å kose seg med kola i helgene! Det er status mann 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Røyker når jeg drikker. Spesielt digg når man bor i et land uten røykelov. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Ja/nei. Samler på og røyker sigar en gang i blant. Blir vel maks en 2 sigarer i måneden, men man "røyker" vel teknisk sett ikke disse med tanke på at man heller "nyter" og smaker på dem, og trekker aldri ned i lungene. Aldri prøvd en vanlig sigarett forresten. Endret 25. september 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja, fordi noen ganger er det digg å bare sette seg ned, ta en sigg og slappe av litt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja. Fordi jeg har gjort det siden jeg var 11, og enda ikke gitt slutting et seriøst forsøk. Trappet dog ned fra 25/dagen til 5 ved hjelp av e-sigarett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja, 5 i måneden ca. (blitt mindre etter det ble slutt på 10-pakkningene) Gjør seg med en røyk i sosial sammenkomster. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei. Aldri tatt et eneste trekk, og hater røyk. Lenke til kommentar
Majestic Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 ikke så mange som sier hvorfor de røyker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 ikke så mange som sier hvorfor de røyker Samtlige har jo sagt hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synes det er et tegn på lav utdannelse / lavstatus. Vil jo ikke gå rundt og reklamere med det Sigarer er da ikke tegn på lav status, så vet ikke helt om det stemmer helt. Det var jo en ganske populær ting å gjøre tilbake i tiden. Selv røyker jeg ikke, men henger ofte med folk som gjør det. Er greit å prate med en gjeng, uten å selv røyke når noen gjør det. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei, æsj. tuller, OT: Jeg liker ikke sigarer osv. og jeg røyker ikke, men kjæresten min røyker... og det går bra dersom kjæresten ikke blåser røyk i ansiktet mitt for å irritere meg lol Lenke til kommentar
Majestic Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 ikke så mange som sier hvorfor de røyker Samtlige har jo sagt hvorfor? sant nok Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nei. Det smaker meg ikke. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nope. Bare et par trekk. Ene gangen i fylla da jeg snappet noens røyk og just fo fun og kastet den. XD Kanskje ikke den beste egenskapen å være tergete når du drikker. Har aldri falt meg inn å røyke, usunt og unødvendig. Kan takke min overdrevne og livshemmende fornuft som ungdom. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 bare når jeg er full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå