Murillio4 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hei jeg fikk nettop mitt nyt Motherboard fra Gigabyte. Jeg satt det inn i pc'en min, og da jeg trykket på start knappen gnistra det ved siden av en av pcie-16 kontaktene. Etter som prøvde dette motherboardet uten grafikkortet mitt først, var jeg ikke bordi det omerådet på pc'en. Vil jeg da få et nytt motherboard på garantien? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hadde du i avstandsskruer og rett mengde og plassering av dem? En feil så blir det flammer. Søk rma og send inn, skriv doa. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Ja det hadde jeg. Og jeg brukte skruene som fulgte med caset mitt, Fractal Design R4, og det var skruer i alle hullene. Endret 25. september 2014 av Murillio4 Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 han tenkte vel heller på om det var for mange avstands skruer, skal bare en for mye på feil plass for å kortslutte ett hk, eller så kan en av dine "løse ledninger" har lagt helt inntil ett loddepunkt på hk og kortsluttet (har gjort dette selv ved ett uhell) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg ville nå feilmeldt doa med mindre det åpenbart er noe som tyder på at du har skylden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå