Reveenka90 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Fikk denne mailen.. Har akkurat laget ny Hotmail-konto, så er nok ille tilfeldig.. Lurte bare på om noen kunne bekrefte misstanken min ?.. Se vedlagte bilder Endret 24. september 2014 av Reveenka90 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ser ut som en ganske standard scam ja. Hva er returadressa? Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 [email protected] Bare fjas..!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg fikk også mail fra "Microsoft" for en stund siden. Din e-post Id har vunnet deg £ 500,000.00 GBP i Microsoft Italia Promotion Lotteri draws.Participants for Lucky uavgjort tilfeldig valgt fra et bredt utvalg av web verter som vi likte deres patronage.The utvalg ble gjort av en Datasystem feste personlig e-post.Send oss følgende informasjonFullt navn:Residential Adresse:Yrke:alder:telefon:Sex: Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Passe smart å legge det ut her da, nå kan hvem som helst sende inn og det var de penga Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Neinei! Jeg posta jo ikke svaradressa, så folk aner jo ikke hvor de skal sende informasjonen sin. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Alltid rart at folk som disponerer så store summer alltid trenger penger for å overføre hovedgevinsten til deg. Be alltid om et forskudd sånn at du kan betale dem avgiften Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Noe som gjør slike scam-forsøk lett gjenkjennelige, er at de som tilbyr/supporterer tjenestene ALDRI spør om passordet ditt. Med mindre det er et helt ekstremt tilfelle, men det har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå