tird Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lurte på om et pc-høytaler sett alla Logitech X-620 6.1 kan være en god løsning for et surround system til bruk i tv-stua? Bør jeg investere i en reviever?, eller er det mulig å koble rett på pcen(shuttle sn41g2)? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bruker faktisk pc-høytalere på dvd spiller selv! Megen fornøyd, det må jeg si. Du bør satse på å kjøpe en "creative extigy" dette er et eksternt lydkort, med en hel del tilkoblingsmuligheter, bla. SPDIF. da kjøper du bare en billig SPIDIF-kabel på clasohlson eller noe. Denne kobler du fra extegy'en og til dvd-spiller. Høytalerene kobler du til extigy'en. (da vil du få ekte dolby digital 5.1 lyd) *grin* Det følger også med fjernkontroll. +at du kan bruke extigyen til det den faktisk er, et lydkort! Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=6&s=pl PS: ikke kjøp på komplett... du sparer 3-400kr ved å kjøpe på elkjøp :-) kjøpte min for 1295kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå