LarZen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ikke fått spilt på PC en stund nå, men nå er jeg klar igjen. Men hva i huleste skal jeg spille? Spiller mye på konsoll så er ute etter noe som er unikt og som bare må oppleves å spilles på en PC. Men hva?? Noen som vil komme med noen tips til hva jeg burde sjekke ut. Alt ifra Indie til AAA er interessant. Bare det er noe unikt til PC. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Divinity Original Sin, hvis du liker old school RPG. Jeg falt ihvertfall pladask etter år med konsollspill. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 World Of Tanks 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Divinity Original Sin, hvis du liker old school RPG. Jeg falt ihvertfall pladask etter år med konsollspill. Ahhh...det hadde jeg helt glemt bort! Det er nok ikke et dumt alternativ! Takker World Of Tanks Det har jeg spilt, men takk for tipset! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Okey, har spilt det endel, og synes det er morro, særlig nå etter tanks blei i HD og noen nye maps og forandringer. Let me know if u wanna play Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 wasteland 2 virker veldig gøy. har spilt i 15 timer tilsammens nå å storkoser meg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Okey, har spilt det endel, og synes det er morro, særlig nå etter tanks blei i HD og noen nye maps og forandringer. Let me know if u wanna play Takk for det. Ikke umulig at jeg laster det ned igjen og huker tak i deg wasteland 2 virker veldig gøy. har spilt i 15 timer tilsammens nå å storkoser meg Det er også et spill som virker spennende. Skjønner at det er noe fansen av det første har ventet veldig lenge på? Har ikke spilt det første så dette er nytt for meg. Skal se om jeg finner noen som streamer og titte litt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Alt av strategispill! For eks Civ V, Total War serien, Endless Space/Legend, CoH2 etc etc. Masse snadder å ta av og hovedgrunnen til at jeg sverger til PC (ved siden av mods og fetere grafikk selvfølgelig) Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 FIFA 15,Kom ut i dag Til pc vil jeg annbefale deg en rekke spill som Euro Truck Simulator 2, Car mechanic 2014, og Spin Tires! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dota 2, Starcraft 2. Veldig unikt for PC. Dota 2 er til og med gratis. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dota 2, Starcraft 2. Veldig unikt for PC. Dota 2 er til og med gratis. Smite? Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dota 2, Starcraft 2. Veldig unikt for PC. Dota 2 er til og med gratis. Smite? ^ Dette Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Okey, har spilt det endel, og synes det er morro, særlig nå etter tanks blei i HD og noen nye maps og forandringer. Let me know if u wanna play Takk for det. Ikke umulig at jeg laster det ned igjen og huker tak i deg wasteland 2 virker veldig gøy. har spilt i 15 timer tilsammens nå å storkoser meg Det er også et spill som virker spennende. Skjønner at det er noe fansen av det første har ventet veldig lenge på? Har ikke spilt det første så dette er nytt for meg. Skal se om jeg finner noen som streamer og titte litt. Takk for tipset Det er bare å gjøre, send meg bare en PM du, så kan vi ta noen kamper:) Patch 9.3 er ute nå, kanskje du skal slå til? Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 The forest og som nevnt DayZ! Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Borderlands kan være en gøyal opplevelse. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Borderlands kan være en gøyal opplevelse. Du kan like godt lese tegneserier! Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Middle Earth Shadow of Mordor og kanskje Thief ? Litt usikker på hva du liker, men det er utrolig mye drit av spill ute å lusker. Spill som mange spiller på pc er: CS:GO, LoL, Arma III (krever en veldig bra pc for å spille) osv osv... Tipper du har hørt om de fleste MMORPG spillene WoW osv... Men vil anbefale deg å ta deg en tur inn på http://www.twitch.tv/directory og se hva folk spiller og hvordan man kan spille det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke fått spilt på PC en stund nå, men nå er jeg klar igjen. Men hva i huleste skal jeg spille? Spiller mye på konsoll så er ute etter noe som er unikt og som bare må oppleves å spilles på en PC. Men hva?? Noen som vil komme med noen tips til hva jeg burde sjekke ut. Alt ifra Indie til AAA er interessant. Bare det er noe unikt til PC. Noen unike spill : Project Zomboid , Utrolig vanskelig (til tider) Zombie overlevelse spill hvor man kan bygge og gjøre alt mulig for å overleve , tidlig beta / alpha så ikke ferdig enda. Du betaler for å støtte videre utvikling. Dwarf Fortess ( Lurt å starte med Dwarf Fortress Starter Pack ) , genialt ASCII spill hvor du enten styrer en Roguelike helt i en generert verden som du selv lager og tilpasser eller du kan designe et eget Fort for dvergene dine og se hvor lenge de kan overleve om du gjør det riktig. Har trolig brukt flere hundre timer over et par år på dette spillet og går ikke lei , de siste oppdateringene har derimot gjort spillet tregt så det kan være lurt å vurdere å teste ut 34. utgaven først ). Kan også som mange andre her anbefale på det sterkeste Wasteland 2! Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flagship ett FPS/(1st person perspective) Der du Commanderer ditt eget "kamp skip/battleship" fra broen, enten det er i kamp eller finne ressurser fra planeter / eller utvinne ressurser fra gruvedrift og eller sette skip på en kurs til en planet ellerhvilken rettning du vill. https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/587/643/03096157ad2d062aafe5f31697823569_large.jpg?1410806181 Liker du dette litt ? stikk på siden dems og back dem!Problemet er vell at du må vente litt for å spille ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå