Nilsen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har skapt mye trøbbel i kveld.Apple trekker iOS 8-oppdatering etter kjempeproblemer Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kanskje ikke Apples mest vellykkede slipp dette. En mobil som blir bøyd, og nå feil på OS'et. Dette siste er imidlertid en god del lettere å løse. 6 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er ikke dette en gjenganger? Føler det alltid er masse krøll ved slipp av nye Apple-ting. Ikke at de er alene om det da. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er ikke dette en gjenganger? Føler det alltid er masse krøll ved slipp av nye Apple-ting. Ikke at de er alene om det da. Det er kanskje fordi det blir alltid dekket av mediene. Tror ikke Apple har nødvendigvis noe flere feil enn andre. Hvis noe, ville jeg kanskje gjetta at de har færre. 4 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Som sagt er ikke Apple alene om dette. Har egentlig lite tro på at Apple har mindre problemer en andre, men kan godt være. Syns bare det er ironsik at Apple hylles for å aldri slippe noe "før sin tid" og sitter med de samme problemene hver enda gang. Endret 24. september 2014 av Battaman 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vice Skrevet 24. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2014 Det som er så bra med Apple er at de har 100% kontroll med både hardware og software slik at kundene deres slipper slike flauser. Nei, vent..!?? 10 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synd for Apple dette, men de som fikk Android 4.3 fra Samsung til S3 fikk en rævva oppdatering og. Glad jeg ikke oppdaterte den.. 1 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Aldri vært mer fornøyd med ett telefon skifte enn jeg har vært etter jeg gikk fra iPhone 5 til HTC M8!! 2 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Bare fordi Jobs nå er borte betyr ikke det at QA avdelingen/lederne kan slappe av. Skal de klare å opprettholde rykte sitt bør de virkelig ta grep for og unngå kvalitetsfeil som dette. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 I denne tråden diskuteres det en artikkel hvis tema er iOS 8.0.1, ikke de nye telefonene. Innlegg som fokuserer på sistnevnte er offtopic og vil bli slettet. Vi har en haug med passende tråder for de som ønsker å diskutere de nye telefonene og hvorvidt de brekker eller ikke. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering kan postes i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
lars2826 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Men... Er det ikke apple som ikke har feil da? Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Opplever ingen av problemene folk får her i huset. Eneste er at nå vil ikke Siri ringe ut for meg lenger. Om jeg ber hu ringe kona, ringer hun kona, men samtalen avsluttes i samme sekund. Så der får jeg bug nå. De fikser det sikkert på kort tid uansett. Pleier å gå radig med oppdatering av ett nytt IOS. Er stort sett patcher på plass alt fra 1 uke etter launch så dette er ikke noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg