Pitteliten Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg trenger ny mobil, og lurer på hvilken jeg burde kjøpe? Jeg trenger en kameramobil som tar gode bilder inne, og som er god å skrive SMS med. Jeg har alltid brukt Nokia, og er innmari vant med Nokia sine funksjoner og oppsett... SMS og bildekvalitet er som sagt viktigst, ettersom jeg sender mye SMS, og bildene brukes på nettet... De to jeg har sett mest på er Samsung V-200 og Nokia 7250, men har hørt at Samsungen er dårlig på å skrive meldinger, og at 7250-en er dårlig på å ta bilder. Noen råd? - Pitteliten Pocketutgaven... Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Samsung er absolutt ikke treg å skrive sms med. Jeg gikk fra en Nokia 6610 til en Samsung S300M og det ikke noe forskjell på det med sms. Samsung er kanskje litt kjedelig ellers med tanke på menyer osv., men sms er så absolutt tilfredstillende :-) Lenke til kommentar
Pitteliten Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Vet noen åssen kamerakvaliteten er versus hverandre på disse to? Hr hørt at 7250'en ikke tar gode bilder inne i det hele tatt, med mindre det nesten er flomlys... Har også hørt at det er mye styr å skru Samsungen på lydløs...? *rådløs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå