enslig Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det har seg slik at Nav kan dekke leilighet for meg(jeg er dessverre i en vanskelig situasjon både økonomisk og uten fast bopel) Snakket med min saksbehandler idag og fikk beskjed om å finne en leilighet. 1: Jeg måtte anskaffe en kontrakt fra utleier sånn at Nav kunne se den? 2: Nav kunne dekke leie opptil 8000kr og 3mnd depositum. 3: Hvordan skal jeg gå fram med alt dette? Hvordan skal jeg gå fram? Flere som leier ut godtar ikke nav støtte? Kan jeg få en leilighet innen denne uken eller blir det vanskelig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 "Flere som leier ut godtar ikke nav støtte?" Om det er tilfelle kan du jo bare la være å informere om at nav betaler 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 De fleste godtar NAV-støtte, men de godtar ikke at NAV bare garanterer for depositumsbeløp, de skal ha beløpet inn på konto. 1 Lenke til kommentar
enslig Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Takk for svar. Hvordan skal jeg gå fram for å skaffe en kopi av kontrakten? Vil at ikke at utleier skal fatte mistanke heller. Blir støtten betalt(leie og 3mnd dep.) så fort jeg har fikset alt av papirer? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 At du får et eksemplar av kontrakten er uansett en selvfølge, det er normal prosedyre ved alle avtaler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå