unwill Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det kan hende at det er jeg som ikke har lært å bruke det enda, men f.eks. dette her: Finnes det en guide på hvordan man skal bruke det nye søkefunksjonen på forumet? Syns det har blitt vanskelig å søke.. En ting som har iritert meg litt er denne mld; Administratorene har begrenset antall søk. Vent 20 sekunder før du prøver igjen Det skjedde når jeg f.eks. dobbelklikket istedenfor å klikke. En annen ting, jeg søkte etter Easy CD Creator Cue Bin... så fikk jeg denne; Ett eller alle av dine søkeord var under 4 bokstaver, eller så forsøker du å søke etter ord som ikke er tillat. Som f.eks 'html', 'img' o.l. Gå tilbake å skriv et lengre ord eller prøv med andre søkeord. Lurte på hva som er galt med søket mitt, er det ordet CD som ikke er tillatt eller er det ordet CD cue og bin som er for kort? Vel, da skriver jeg noe annet på søket mitt og får opp; Administratorene har begrenset antall søk. Vent 20 sekunder før du prøver igjen Arg... må jeg vente 20 sekunder... igjen Bare for moro skyld søkte jeg etter ordet CD Cue bin 3 ord som er kortere enn 4 tegn da fikk jeg; Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg Hmm hva skjer? det må da være noen som har spurt dette før? Og hvorfor fikk jeg plutselig lov da, er det ordet easy det er noe galt med? (nei, når man søker det ordet alene så får man masse treff) Jeg retter på søket og får; Administratorene har begrenset antall søk. Vent 20 sekunder før du prøver igjen irriterende! Så hvordan fungerer egentlig dette? Frustrerende Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tentke jeg skulle til å skrive en klage på AKKURAT dette her nettop nå selv. Tidsbegrensningen på søk bør legges til 5 sekunder. Mellom skriving av poster: 5 sekunder. En *MÅ* kunne søke på ord på 3 bokstaver. (AMD, VIA og *sinnsvakt* mye annet som er på 3 ord i et datafforum!!) Og pausen en må vente før en kan redigere poster bør fjernes FULLSTENDIG! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tidsgrensen er fjernet :-) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Tusen takk igjen Mr.Ueland. Rask respons! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med sperren på 3 ord? :sob: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med sperren på 3 ord? :sob: Er det en sprerre på 3 ord? Fikk faktisk resultater når jeg søkte etter; hardware intel via amd cpu test Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vi skal se om vi ikke kan stille den og litt ned i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Når jeg søker på "AMD" får jeg følgende opp: Ett eller alle av dine søkeord var under 4 bokstaver, eller så forsøker du å søke etter ord som ikke er tillat. Som f.eks 'html', 'img' o.l. Gå tilbake å skriv et lengre ord eller prøv med andre søkeord. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Når jeg søker på "AMD" får jeg følgende opp: [....] Du mener 3 bokstaver? Flere bokstaver danner ord, flere siffer danner tall Vel, må teste søkefunksjonen litt mer, men det er jo greit at ord som AMD ikke fungerer da, hva er du egentlig ute etter når du bare søker etter ordet AMD? Da vil du jo få masse treff som du ikeernteessert i. Er det AMD pris, AMD merke, AMD cpu så tror jeg søkemotoren tankler det. Men syns det er litt rart at jeg ikke får resultat når jeg søker etter cue bin (for alle dager) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Greit, der tabba jeg meg ut Det var seff 3 bokstaver jeg mente. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke særlig heldig med den 4 bokstav grensa. Hvordan skal man nå kunne filtrere på forfatter med 4 eller mindre bokstaver?? Jeg kan rett og slett ikke finne tråder med mine egne innlegg lenger. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvordan er det blitt med å søke på sitt eget navn? Den funksjonen har jeg alltid brukt for å finne ut hvilke av "mine" poster det har kommet nye svar. Men når jeg nå søker på navnet mitt så kommer alle postene hulter til bulter, ikke den nyeste øverst f.eks Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Lest innlegget mitt litt lenger nede på tilbakemeldinger? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162590 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lest innlegget mitt litt lenger nede på tilbakemeldinger? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162590 Ahh, nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå