Gå til innhold

Fortvila! Gløymd passord...

KristianS

Anbefalte innlegg

Jada... eg veit at slikt ikkje skal skje, men det har det... :grine:

Problemet er ei .pst fil for MS Outlook, med personlige mailar eg har fått på jobb.

No rydda eg litt på HD-en, og kom til å flytte denne fila, og då må eg for første gang på eit år skrive inn dette passordet.

---

Korleis skal eg kunne finne igjen dette passordet?

Er det nokon som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant en link som kanskje kan hjelpe på Google:

http://www.freedownloadscenter.com/Utiliti...covery_Key.html

Takker for hjelpa...

men programmet virkar ikkje.

Sidan eg berre lasta demo versjonen, får eg kun dei to første bokstavane i passordet. Til .pst fila eg ikkje huskar koda til kom det 11....... som forslag. og eg får ikkje det til å stemme i det heile. Deretter testa eg med ei anna .pst fil der passordet begynner med ab... og programmet kom opp med 10....... som passord.

Er det ei kode som må tolkast vidare? :shrug:

Lenke til kommentar
scan pst filen med et program heter scanpst, søk etter det på maskina di, kan hende det ligger installert allerede fra microsoft.

Takk igjen... men eg er like langt.

Jaja... har fått vite at det ikkje er nokon feil med fila da, men passordet er like ukjendt.

Lenke til kommentar

Sjekk om programmet over virker om du kun har 2 karakterer i passordet? Som det står på hjelpesiden virker demoen kun med passord på 2 karakterer, og det er mulig det melder tilbake 10/11 som en slags feilkode.

Om det virker med 2 bokstaver gjenstår bare spørsmålet om dataene er verdt 3-400 kroner for en fullversjon :-)

Lenke til kommentar
Sjekk om programmet over virker om du kun har 2 karakterer i passordet? Som det står på hjelpesiden virker demoen kun med passord på 2 karakterer, og det er mulig det melder tilbake 10/11 som en slags feilkode.

Om det virker med 2 bokstaver gjenstår bare spørsmålet om dataene er verdt 3-400 kroner for en fullversjon :-)

Enig... skal sjekke om eg kan finne det på kazaa når eg kjem heim. ;)

Lenke til kommentar

Herved testet, og dine antageler er heilt rett. Med kun 2 bokstaver i passordet, blir det rett. :yes: ... men kven har vel kun to bokstaver som passord?!

-

Der er faktisk en uoverensstemmelse mellom det dei skriver på heimesida og i programmet:

-

Klipp-klipp-klipp- fra programmet:

This demo version recovers the first two letters of the password.

-

Klipp-klipp-klipp-fra heimesida:

Demo version is available for download free of charge. Demo version recovers passwords that are not longer than 2 characters. All other features are in place.

-

Nokon som kan hjelpe til vidare? som ikkje kostar 400,-

Lenke til kommentar
Er jo bare ca. 320,- da med dagens kurs :-) Kan det ellers tenkes at de tallene du fikk opp (10/11) er lengden på passordet?

Du har egentlig rett... 320,- er ikkje så mykje, men alt skal jo vere gratis no til dags med tanke på programvare.

-

Nei, det er ikkje lengda på passordet. I testpassordet mitt var det kun 4 tal, og programmet kom med 10 som forslag.

-

Ellers takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...