Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg kjører gjerne rundetider i FM5, men å kjøre noe karriære med Drivatars fykende rundt fungerer ikke for meg. Ble også helt paff da jeg fant ut at biler du kjøpte i karriæremodus automatisk bler tunet opp til makspoeng innen klassen sin. Heldigvis er det veier rundt det, men tungvidt og unødvendig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Testa Horizon 2 demo på min 360 for en stund siden, og det var kjedelig.. Føltes som Horizon 1 med ny map.. Horizon 2 på xbone derimot er jo awesome! Helt annet spill. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) To typer maskinvare og to typer utviklere, sært nok laget de også Little Big Planet 3, Om jeg ikke tar helt feil. Edit: Og jeg er enig, spillet er suverent. Endret 16. januar 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Kjører jo og på to forskjellige motorer. Slik jeg har skjønt det så er det ikke regn i 360 utgaven? Og heller ikke noe særlig offroad? Isåfall er det jo bare Horizon 1 med ny map Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Strippet for effekter og innhold for å tilpasse en eldre konsoll. 360 utgaven føles unødvendig, men alle har enda ikke skaffet seg en nyere konsoll. Så jeg kan skjønne utgivelsen til en grad. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Strippet for effekter og innhold for å tilpasse en eldre konsoll. 360 utgaven føles unødvendig, men alle har enda ikke skaffet seg en nyere konsoll. Så jeg kan skjønne utgivelsen til en grad. Jeg har en ganske fin Pc, så jeg har ikke giddet og brukt penger på ny konsoll ettersom det går kun i noen få titler, kjøper kun spill på xbox om de ikke kan fås på Pc, så det er sant, ikke alle som har skaffet seg nyere versjon enda! Lenke til kommentar
schanco Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei! Lurer på hvem headset dere bruker? Hvem er best? Har Astro A50, men syns ikke de gir noe bra motor lyd Leste et sted at Tritton skulle være bra, og at det skulle ha mer bass. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 "Fast & Furious" and "Forza" are hitching a ride together. The hugely successful movie franchise is teaming up with the critically acclaimed "Forza" racing series for a video game featuring cars and missions inspired by Universal Pictures' "Fast & Furious" film series. The downloadable title will serve as an expansion to "Forza Horizon 2," the latest open-world edition of Turn 10 Studios' "Forza Motorsport" game franchise. "Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious" will launch March 27 for Xbox One and Xbox 360. The stand-alone title will not require "Forza Horizon 2" and will be available for free until April 10 to promote the April 3 release of "Furious 7," the latest installment in the film series. After that date, the "Fast & Furious" expansion will cost gamers $10. http://abcnews.go.com/Technology/wireStory/forza-creators-revving-fast-furious-video-game-29210680 2 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 med forbehold om at det kan bli utsatt litt, hørte på p3 i dag at vin diesel har fått filmstudioet til å utsette verdenspremiera litt fordi han venter barn rett rundt den datoen... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hva seriøst skjer med Turn10 og Playground med ninja-slipp? Jeg trodde det bare var forbeholdt til noe E3-greier nærmest. Elsker det at de gjør det. Storm Island var et godt kjøp. Håper at dette blir et greit DLC, til tross for at det er gratis og jeg ikke forventer noe awsomesause i grunn. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe FH2... Jeg driver hovedsakelig med drifting. Hvordan er FH2 iforhold til FM5? Er det mer som FM4 hvor du bare kan peise på? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 FH2 er ganske arcade og drifting er ganske lett og "urealistisk". Veldig moro spill uansett. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 forza er veldig bra til drifting, akkurat passe lett å få det til, men alikevel litt vanskelig å bli god. og så er det masse flotte veier å herje rundt på Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 FH er ikke bra til drifting nei, ALTFOR lett.. FM5 derimot, det er magisk til drifting når man får teken på fysikken.En som spurte om Headset her, jeg anbefaler TurtleBeach XO Seven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå