Gå til innhold

Forza Horizon 2


Hakonnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er FH2 drifting kontra FM5?

Akkurat som FH1? Altså ikke bra? :p

Ikke i nærheten av FM5, MEN de har fått inn tuning, så alt av camber, toe osv kan justeres. Helt likt som på FM5. Selve kjørefølelsen er anderledes. Det er tilfredsstillende og bra, men FM5 krever en del mer. FH2 kan ikke sammenlignes med FH1. Store forbedringer her! :)

Lenke til kommentar

 

Hvordan er FH2 drifting kontra FM5?

Akkurat som FH1? Altså ikke bra? :p

Ikke i nærheten av FM5, MEN de har fått inn tuning, så alt av camber, toe osv kan justeres. Helt likt som på FM5. Selve kjørefølelsen er anderledes. Det er tilfredsstillende og bra, men FM5 krever en del mer. FH2 kan ikke sammenlignes med FH1. Store forbedringer her! :)

 

 

Men er det slik som i FM5 at man plutselig spinner når man drifter?

Jeg vurderer å kjøpe FH2, men jeg liker best å drifte...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvordan er FH2 drifting kontra FM5?

Akkurat som FH1? Altså ikke bra? :p

Ikke i nærheten av FM5, MEN de har fått inn tuning, så alt av camber, toe osv kan justeres. Helt likt som på FM5. Selve kjørefølelsen er anderledes. Det er tilfredsstillende og bra, men FM5 krever en del mer. FH2 kan ikke sammenlignes med FH1. Store forbedringer her! :)

Men er det slik som i FM5 at man plutselig spinner når man drifter?

Jeg vurderer å kjøpe FH2, men jeg liker best å drifte...

Drifting går jo ut på å spinne hjulene mens man ligger sidelengs, så ja man spinner når man drifter.

 

Horizon er mer arcade og derfor er det enklere å drifte enn på forza.

Lenke til kommentar

Umulig å si da jeg ikke vet hvordan teknikken din er. Man kan absolutt ikke "bare holde full gass", på samme måte som man ikke ville gjort det i virkeligheten heller.

 

Jeg har ingen problem med driftingen. Går lett å linke svinger, øke og senke hastighet i driften samt gjøre justeringer midtveis.

 

Men du gjør mye med setupet her. Tar du en standard bil er de fleste ganske dårlige. Eller om du gjør som alle andre og trimmer den max med road-tires. Ironisk nok trenger du mye grep for å drifte effektivt.

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Tenker på det "kjente problemet" med at man spinner rundt veldig lett i FM5 når man drifter, kontra FM4 hvor man nesten bare kunne holde full gass!

Nei er ikke sånn på FH. Ja, man spinner ut, men det er som oftest hvis man gir bånn gass og fullt utslag på rattet. FH2 er VELDIG forutsigbart når det kommer til drifting, kontra FM5. Selv FM4 er mer avansert enn FH2. Men igjen FH2 går under arcade. Absolutt et bra spill, men er du ute etter "realistisk" drifting, hold deg til FM5 :) FH2 er uansett verdt å få med seg, morsomt spill, spesielt med venner! En ting til verdt å nevne, dekk lyden er helt supert! Altså når man spinner, tror faktisk FH2 slår FM5 her!

Lenke til kommentar

Ble Xbox One på meg til jul. Herregud føles som FH2 ligger 5 generasjoner over andre bilspill. Er ikke morro engang. Grafikken ikke bare på bilene er hinsides bra, rå view distance og ufattelig herlige omgivelser.

 

Ikke et kjedelig øyeblikk i spillet, dem har naila kjørefeelingen utrolig bra. Ikke noe fan av simulatorer, det her handler mer om det morsomme med å kjøre. Fantastisk spill. 10/10

Tør ikke å starte Drive Club etter dette, pinlig affære i forhold.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ingenting å si hvilken by du fullfører de forskjellige championshipene, nei - men du må følge road-tripen rundt øya for å komme videre. Dvs - forskjellige ting i forskjellige byer. Du får ikke dratt tilbake til en by når du holder på med et championship et annet sted, for så å starte et nytt championship der.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet nylig og ble veldig positivt overraska. Ekstremt morsomt å drifte rundt, men irriterer meg litt at så godt som alle bilene kan bli drifting maskiner. Ihvertfall rett etter man skrur av traction controllen. Er med i en klubb som heter klasketrusa eller noe lignende, men kan gjerne joine denne hvis den er aktiv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Hvordan er koken her for tiden?

 

Spiller selv enda nesten daglig, men mest for den evige jakten på 100%. Er gjerne med på noe online sjau, men holder meg borte fra public pga. apekatter med mikrofon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

For mitt vedkommende har det daffet av litt, bruker vel mer tid i FM5 for tiden. Men jeg er mer en bane person som heller prøver å forbedre tidene mine fremfor å kjøre rundt og finne xp plakater. Men hender jo at jeg tar en runde rundt i sør Europa. Største savnet i FH2 er de sære europeiske produsentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...