Gå til innhold

Forza Horizon 2

Hakonnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Testet spillet hos en kompis, råeste bilspillet jeg noensinne har spilt. Tror ingen bilspill kan røre det med det første, selv ikke Project Cars faktisk dog det vil vel være bedre på "sim" fronten men ikke mer morro.

Det jeg lurer på, dere som har det. Er det verdt å kjøpe Xbox One pga dette? Ser for meg at det kun blir Horizon 2 på Xbox One isåfall. Har PS4 fra før av men det er jo ingen bilspill på det. Drive Club var en fiasko og Gran Turismo 7 som kommer neste år har jeg ingen tro på.

Men litt drøyt å punge ut 4000 for bare dette, men det var vanvittig morro.

Lenke til kommentar

Testet spillet hos en kompis, råeste bilspillet jeg noensinne har spilt. Tror ingen bilspill kan røre det med det første, selv ikke Project Cars faktisk dog det vil vel være bedre på "sim" fronten men ikke mer morro.

Det jeg lurer på, dere som har det. Er det verdt å kjøpe Xbox One pga dette? Ser for meg at det kun blir Horizon 2 på Xbox One isåfall. Har PS4 fra før av men det er jo ingen bilspill på det. Drive Club var en fiasko og Gran Turismo 7 som kommer neste år har jeg ingen tro på.

Men litt drøyt å punge ut 4000 for bare dette, men det var vanvittig morro.

Er vel få spill som kan rettferdiggjøre kjøp av en konsoll! Det jeg kan si, er at Forza Horizon 2 er EVIG morsomt! Du kan lett slå i hel 500 timer i det spillet.

Og car packs, lage egne bil tema + clubs osv, er jo noe som konstant trekker en tilbake.

Men du kan jo kjøpe Xbox med andre spill, også deler du spill med kameraten din som har det. Family sharing er jo der for en grunn. Da slipper du hvertfall å tenke på at du kjøpte konsollen bare for 1 spill. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte FH2 til min 360, men jeg ble litt skuffa over at det ikke gikk ann å tune bilene skikkelig.
Jeg leita mye på nettet for å finne ut om det var mulig på 360 også, men jeg fant ikke noe svar og tok sjansen..

En dårlig avgjørelse, for jeg ser i ettertid at man har mye flere goder av dette spillet med xbox one.

Nå har jeg omsider bestillt Xbox One etter at jeg var hos en kamerat og prøvde Forza 5.

Kjøpte både Horizon 2 og Forza 5 + en ekstra kontroll, så nå kan de sure høst/vinterstormene bare komme :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte nylig en xbox one og forza2. Dæven for et kult spill! Eneste som irriterer meg nå er at jeg har det fysiske spillet men burde hatt det nedlastet istedenfor. Dette tror jeg at jeg kommer til å spille mye!!

Trodde egentlig xbox one ville være noe tull siden jeg hadde ps4, men akkurat nå liker jeg jammen kontrollen bedre også på xbox one. Dette spillet var mye kulere og mer "arcade" enn jeg trodde. (hater simulatorspill).

Årets opptur!

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått noen få timer med Horizon 2 og Xbox One.

Dette helt klart MYE bedre enn med 360!

Det er flere ting som er forskjellig ifra 360 og One.

Noen løp er annerledes ellers har dem lagt til flere og man kan kjøre rundt på golfbanen osv.
Grafikken er jo så klart bedre, og det er mye enklere å skaffe credits med One enn 360.
Litt hjelp er det i Wheelspin når man levler opp, men det virker også som om man får mere på hvert løp enn på 360.

Skills delen og perks er også annerledes mener jeg å huske. Jeg har ikke så mye "Skill Points" med One enda, men med 360 så nådde jeg toppen og da registreres ikke de poenga man da får når man er på topp.

Utvalget av biler er også bedre med One.

Helt klart verdt investeringen dette! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ah, fikk lyst til å kjøre noen runder i morgen tidlig av Forza Horizon 2 nå. Utrolig digg etter snart 20 spill å ha extern harddisk til konsollen. Anbefaler folk som har tenkt å bruke konsollen ofte å kjøpe en ekstra harddisk på rundt 1TB. Loader litt raskere på harddisk også, selv om loading i spill for min del ikke er det verste lengre.

Lenke til kommentar

Forza Horizon 2 er king, funka som fjell fra dag 1. Driveclub er...Failclub, funker ikke enda.

The Crew er søppel fra min erfaring og Mario Kart 8 er Konge som party spill.

Men Toman da, mener å ha lest at du liker Driveclub veldig godt?

Må jo skjønne det att hadde Forza Horizon 2 vært en Sony eksklusiv så hadde det vært kongen på haugen. Heldigvis er spillsmak delt

Lenke til kommentar

FH2 er mitt favorittspill til XBO så langt. Playground har lagd en glimrende oppfølger til 1'ern. :)

Det eneste jeg har å utsette på det er at road trip konseptet blir litt ensformig i lengden. De burde kanskje ha strukturert spillet litt annerledes slik at en får andre typer løp etter en har fullført et visst antall road trips. 1'ern hadde f. eks dueller mot ulike førere hver gang man nådde en viss rank. Det hadde også vært stilig om spillet hadde hatt flere løp som tok i bruk hele verdenen. 1'ern hadde også dobbelt så mange showcase events hvis jeg ikke tar helt feil.

Likevel fikk jeg over 30 timer med variert moro før single playeren begynte å bli grindete, så jeg skal ikke klage så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...