Gå til innhold

Forza Horizon 2


Hakonnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det blir for dumt å kjøpe 360-versjonen jo mindre alt du vil ha er et nytt map til Horizon 1. Er altfor mye snadder i Xbone-versjonen til å la være å gå for den. Regn, fysikken og grafikken er helt avgjørende. Spar opp cash og lev heller på luft og kjærlighet de neste månedene Knewt!

 

Vil også rette på Complexity. 360-versjonen er ikke basert på Forza 4 motoren, men heller Horizon 1 motoren. På samme måte som Horizon 1 ikke nytter seg av motoren til FM4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det blir for dumt å kjøpe 360-versjonen jo mindre alt du vil ha er et nytt map til Horizon 1. Er altfor mye snadder i Xbone-versjonen til å la være å gå for den. Regn, fysikken og grafikken er helt avgjørende. Spar opp cash og lev heller på luft og kjærlighet de neste månedene Knewt!

 

Vil også rette på Complexity. 360-versjonen er ikke basert på Forza 4 motoren, men heller Horizon 1 motoren. På samme måte som Horizon 1 ikke nytter seg av motoren til FM4.

 

Det ble kjøp til X360. Men om jeg finner ut at jeg vil ha Xbone (f.eks. når monsterstipendet kommer i januar) blir det nok FH2 til den og ;) Koste meg såpass med Horizon (1) til X360 at jeg føler meg ganske sikker på at det er verdt det. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk (

CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda.

 

350kr via US store er jo rimelig overkommelig for et av året beste spill.

 

 

Prisene er fine, er mer det at det bare flyr møll ut av pengelommene her akkurat nå. ;) Sånn er det når man er student.

Lenke til kommentar

 

 

Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk (

CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda.

 

350kr via US store er jo rimelig overkommelig for et av året beste spill.

 

 

Prisene er fine, er mer det at det bare flyr møll ut av pengelommene her akkurat nå. ;) Sånn er det når man er student.

 

 

He he jeg ser den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...