ignoreme Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kjøpte på disk. Endte opp med å slette installasjonen også installere på nytt, da fungerte det fint Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Ble med i klubben jeg også da den jeg var i begynte og bli litt vel inaktiv. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Velkommen skal du være! Gøy med flere aktive :-) Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Fikk tatt min første Horizon Championship Finale i går kveld, helt konge! 15 minutt løp var rimelig magisk! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja, skulle bare gått ann å spamme det, så man kunne fått litt xp :-P Er blitt helt spillegal når det kommer til level up-rollen :-P Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har meldt meg inn jeg også Artig å spille mot likesinnede nordmenn! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Får sette en dato hvor vi kan ta noe online-spilling! Har ikke fått spilt noe særlig de siste ukene. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Som en simracer trodde jeg aldri at jeg ville like dette spillet, men fy faen for et spill. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er det bare grafikk som skiller X360 og Xbone? Jeg tenker på kjørefysikk, bilutvalg, "verdenen" osv. Har bare X360 per nå, og har lyst å spille dette. Studentbudsjettet tillater ikke kjøp av Xbone, men MasterCardet svir godt i lomma nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) 360 versjonen er baser på Horizon 1/Forza 4 motoren. Xbone versjonen er basert på forza 5 motoren. Finnes sammenligninger på YouTube. 360 versjonen skal være bra den og. Endret 22. oktober 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Syns det blir for dumt å kjøpe 360-versjonen jo mindre alt du vil ha er et nytt map til Horizon 1. Er altfor mye snadder i Xbone-versjonen til å la være å gå for den. Regn, fysikken og grafikken er helt avgjørende. Spar opp cash og lev heller på luft og kjærlighet de neste månedene Knewt! Vil også rette på Complexity. 360-versjonen er ikke basert på Forza 4 motoren, men heller Horizon 1 motoren. På samme måte som Horizon 1 ikke nytter seg av motoren til FM4. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vil også rette på Complexity. 360-versjonen er ikke basert på Forza 4 motoren, men heller Horizon 1 motoren. På samme måte som Horizon 1 ikke nytter seg av motoren til FM4. Horizon er jo i teorien bygget på FM4 motoren, i en veldig nedstrippet grad. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Syns det blir for dumt å kjøpe 360-versjonen jo mindre alt du vil ha er et nytt map til Horizon 1. Er altfor mye snadder i Xbone-versjonen til å la være å gå for den. Regn, fysikken og grafikken er helt avgjørende. Spar opp cash og lev heller på luft og kjærlighet de neste månedene Knewt! Vil også rette på Complexity. 360-versjonen er ikke basert på Forza 4 motoren, men heller Horizon 1 motoren. På samme måte som Horizon 1 ikke nytter seg av motoren til FM4. Det ble kjøp til X360. Men om jeg finner ut at jeg vil ha Xbone (f.eks. når monsterstipendet kommer i januar) blir det nok FH2 til den og Koste meg såpass med Horizon (1) til X360 at jeg føler meg ganske sikker på at det er verdt det. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk ( CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda. Endret 4. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk ( CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda. 350kr via US store er jo rimelig overkommelig for et av året beste spill. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk ( CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda. 350kr via US store er jo rimelig overkommelig for et av året beste spill. Prisene er fine, er mer det at det bare flyr møll ut av pengelommene her akkurat nå. Sånn er det når man er student. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Heiv meg på Forza 2 demoen. Digge biler, digg landskap, digg fartfølelse, digg musikk ( CHVRCHES - The Mother We Share ) = en mini goosebump som smakte godt. Tror jeg må kjøpe meg dette når man finner råda. 350kr via US store er jo rimelig overkommelig for et av året beste spill. Prisene er fine, er mer det at det bare flyr møll ut av pengelommene her akkurat nå. Sånn er det når man er student. He he jeg ser den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Er det kommen noe demo på 360 for dem uten gold? Er ganske tungvindt å strekke kabel til den gamle hvite boksen for å finne ut Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som har klart alle 45 bucket listene enda? Jeg mangler tre stykk, og de sliter jeg skikkelig med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå