cossiemk1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Denne klubben, er det kun for XBO? Eller er det en for 360 også? Får de kan jo ikke spille sammen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har opprettet den med min XOne. Tviler på at man kan samkjøre over konsoller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Denne klubben, er det kun for XBO? Eller er det en for 360 også? Får de kan jo ikke spille sammen? Er jo å søke det og se om du finner den. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Er folk fortsatt aktive i klubben? Er med som heter [nor] nor kings (154 stk.), ligger for øyeblikket på 4. plass med 971 k xp. Er det slik at xp'en overføres om jeg skulle velge en ny klubb (skjønner ikke helt opplegget). Add meg gjerne på Xbox hvis du er over 18 (orker ikke hylestemmer), har navnet "Krisprun". Endret 9. oktober 2014 av Krispo123 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Begynner å bli med bra med medlemmer nå. Mye aktive folk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det noen som kjenner til om det er mulig å forandre hvilken side i bilen man sitter på? er irriterende å sitte på høyre side i de fleste bilene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er nok meningen, ettersom modellene ble produsert på den måten. Flere av bilen ble produsert for et spesielt marked (UK, Japan, ++), og dermed får du høyrestyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ok, bare synes det er kjipt med høyrestyrte ford'er Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Egentlig rart hvor stor forskjell det har å si. Er bare et spill, men føles rart å kjøre høyrestyrte biler Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har joinet klubben nå, men mista 1,4 mill XP fra den andre klubben. Er det noen som vil spille? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Beste bilspillet jeg noensinne har spilt og jeg har prøvd endel. Lykken var stor da jeg fant en gammel Ferrari 250 GTO i en låve igår, jeg samler på alt av Ferrari! Joiner klubben jeg også. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 er fremdeles en smule for arcade kjøremessig for min del, er ALTFOR lett å ligga sidelengs, but hey! Griseartig og pent spill 2 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes det ble litt vel mye skrensing selv til tider. De sier at tuning-systemet skal være det samme som Forza 5, men har hatt god effekt av å gjøre mer drastiske endringer for å få grep. På GTR'en har jeg gjort nøyaktig dobbelt så store endringer fra standard-innstillingene i forhold til forza 5, og nå sitter den totalt limt til veien :-P Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Streamer litt, twitch.tv/olehenri23 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 har det kommet update?! jeg har vibrasjon i trigger knappene her nå..? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Visst er det mer arkade, men til dette spillet passer det helt perfekt. Meget morsomt! Btw, gjerne oppdater første post med klubbinfo slik at det blir lettere for andre å se det. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kjøpte meg akkurat xbox one og Forza, men får ikke startet det. Står kun utilgjengelig under spilldetaljer. Tips? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 På disk eller laste ned digitalversjon? Sikkert snakk om at spillet må installeres nok på harddisk før det kan startes. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kjøpte meg akkurat xbox one og Forza, men får ikke startet det. Står kun utilgjengelig under spilldetaljer. Tips? Merkelig, kjøpte spillet på disk jeg. Når jeg gikk inn på det installerte xboxen det automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå