Vertical^ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Kost meg med Bucket List-utfordringene. Veldig artig! Dystert Uhyggelig AI! Endret 5. oktober 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvordan er kjøringen i regn? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvordan er kjøringen i regn? Relativt realistisk. Du merker i hvert fall godt forskjellen fra tørt til vått. Økt bremselengde, større sjanse for overstyring, generelt vanskeligere å ha kontroll. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Da joinet jeg klubben også! Fett spill. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tok meg selv i å sitte i 30min og bare ligge sidelengs i ei rundkjøring i går, endte med at 5 andre sto parkert rundt og kikka, haha Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tok meg selv i å sitte i 30min og bare ligge sidelengs i ei rundkjøring i går, endte med at 5 andre sto parkert rundt og kikka, haha hahaha.. Gjør det hver gang selv når jeg bare trenger noen poeng til eller virkelig vil ha en perk. Sideswipe på hvert eneste skilt og lyktestolpe :-P Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Erhm, ble all stats i klubben tilbakestillt? Eller skjer det noe med stats når klubben går opp i level? Endret 6. oktober 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Blir vel tilbakestilt en gang i uken tror jeg i og med tiers er basert på exp tjent opp iløpet av uka. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da blir nok scoren min ganske stillestående denne uken da xboxen fikk et illebefinnende på søndag og ble sendt inn på reprasjon i dag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Blir vist resatt hver uke ja. Kjipt ettersom jeg hadde rimelig høy xp-score Endret 6. oktober 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jau, men greit nok det også, regner med man kan tjene bonusene på nytt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, er vel en del av planen. Ser den første bilpakken kommer ut i dag også, uten at kommer på hva den innholdt annet enn en ny BMW Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Få mest mulig XP, så tar vi klubben opp i en høyere tier. Jo høyere tier/liga, jo mer XP-bonus (og CR?) på hvert medlem. Syns den første pakken var relativt uinteressant. Var vel en BMW M5 og en Jaguar F-Type av det som var interessant. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Venter fremdeles på S14a jeg, som jeg har ventet på siden Fm2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen som har ratt/pedaler til XBO? Hvilke bruker dere? Ser Komplett har 2stk. Mad Catz og Thrustmaster. Jeg har ikke hatt noe slikt siden jeg hadde PS2 for mange år siden. Hvilke av disse ville dere anbefalt? Og så må jeg ha en stol til dette..ser det er noen å velge blant. Det er sikkert bare å ta en... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror nok jeg vill gått for Thrustmaster rattet ja Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mange takk! Det ser ut som en no brainer ja Er bare så irriterende at det ikke er ratt som fungerer på både XBO og PS4. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Bruker Thrustmaster selv.. Meget fornøyd med det. 6-trinnskasse og clutch på vei i posten. Bruker også Wheelstand Pro, om du har en god kontorstol og ikke vil ha en egen stol til rattet. Endret 8. oktober 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå