Vertical^ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Noen her som har startet, eller kunne tenkt seg å starte en Horizon Club for oss medlemmer på Diskusjon? Hadde vært artig om vi kunne samlet oss i en klubb. Får bl.a ekstra XP avhengig av hvor "god" deltagerne i klubben er. (Vil tro det har noe med level, skillpoints osv å gjøre). 1 Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dere bør holde meg utenfor da, så ikke snittet skal gå i dass Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jevner seg jo ut over tid når folk får tid til å spille Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 At jeg stinker i alle bilspill er nok dessverre konstant. Men jeg joiner gjerne en klubb likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg joiner gjerne en diskusjon klubb. Begynte å spille på tirsdag og har vel plantet 5-6t i det allerede. Slenger ved et bilde av den ene bilen min Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Bare av nysgjerrighet, er det noen som har prøvd 360 versjonen etter å ha prøvd One demoen? Jeg storkoste meg med demoen og kom meg der jeg skulle. Men nå prøvde jeg akkurat 360 versjonen, og den er jo totalt annerledes! Blien vingler fra side til side og snurrer for ingenting. Måtte prøve demoen igjen bare for å sjekke hvilke assists jeg brukte, og det er samme på begge. Samme da jeg spilte Forza 5 i "prøvehelgen" deres. Klarte meg rimelig greit der også. Leste at 360 bruker et annet studio og game engine, så det er vel det, men ser nok ut som jeg må investere i One versjonen her istedetfor å låne 360en ja. Noen andre som har merket noe slikt? Edit: Kjøpte det til One nå, og det er veldig annerledes ja. Allerede i introen er det her en mann som snakker, ikke en dame, ikke de samme tre bilene man kan velge mellom og man må velge det første racet på kartet, mens på 360 havnet man automatisk på startstreken. Småting foreløpig, men hvertfall merkbart. Og kjøringen er som tidligere nevnt helt ulik. Natt og dag nesten. Så da kjører jeg videre på One! Endret 2. oktober 2014 av TOREGILe Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Bruker ikke 360en samme engine osv som den første Horizon? Endret 2. oktober 2014 av MrHarm Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvem tar ansvar for å lage diskusjon.no klubb? Om ikke annet så kan jeg gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan godt lage en jeg Tenkte å lage en club under navnet DiskusjonsHorizon eller lignende. Forslag til navn? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan godt lage en jeg Tenkte å lage en club under navnet DiskusjonsHorizon eller lignende. Forslag til navn? I de fleste spill pleier det vel stort sett bare være Diskusjon.no som navn, men navnet er helt samme for meg :-P Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Da har jeg opprettet en klubb under navnet "Diskusjons Horizon". Klantaggen er FHDM Bare å bli med! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nice! Joiner nuh! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har spilt en del forza i dag, tror ikke jeg har hatt det så gøy i et bilspill sida Project Gotham Racing 4, virkelig spot on dette! Kaster meg med i klubben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da har jeg også blitt medlem av klubben Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har også joina klubben. Storkoser meg også med spillet Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kommer nok til å joine også^^ Når jeg får tid til å spille i hvert fall... xD Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Da har jeg opprettet en klubb under navnet "Diskusjons Horizon". Klantaggen er FHDM Bare å bli med! Bra tiltak. Har blitt medlem. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kult å se vi blir en liten gjeng! Får samles en kveld! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Beste bilspillet på lenge. Fikk Forza og Driveclub samme dag og har nesten ikke rørt Driveclub. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Han jeg bor sammen med spiller Driveclub på PS4 litt for tida i stua, men han virka mer gira på å spille Forza Horizon 2 også. Bruker mer tid om gangen merker jeg på Horizon ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå