Gå til innhold

Forza Horizon 2

Hakonnn

Anbefalte innlegg

Noen her som har startet, eller kunne tenkt seg å starte en Horizon Club for oss medlemmer på Diskusjon? :)

Hadde vært artig om vi kunne samlet oss i en klubb. Får bl.a ekstra XP avhengig av hvor "god" deltagerne i klubben er. (Vil tro det har noe med level, skillpoints osv å gjøre).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg joiner gjerne en diskusjon klubb. Begynte å spille på tirsdag og har vel plantet 5-6t i det allerede. Slenger ved et bilde av den ene bilen min :)

post-72841-0-71865300-1412236987_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare av nysgjerrighet, er det noen som har prøvd 360 versjonen etter å ha prøvd One demoen? Jeg storkoste meg med demoen og kom meg der jeg skulle.

Men nå prøvde jeg akkurat 360 versjonen, og den er jo totalt annerledes! Blien vingler fra side til side og snurrer for ingenting. Måtte prøve demoen igjen bare for å sjekke hvilke assists jeg brukte, og det er samme på begge. Samme da jeg spilte Forza 5 i "prøvehelgen" deres. Klarte meg rimelig greit der også.

Leste at 360 bruker et annet studio og game engine, så det er vel det, men ser nok ut som jeg må investere i One versjonen her istedetfor å låne 360en ja. Noen andre som har merket noe slikt?

Edit: Kjøpte det til One nå, og det er veldig annerledes ja. Allerede i introen er det her en mann som snakker, ikke en dame, ikke de samme tre bilene man kan velge mellom og man må velge det første racet på kartet, mens på 360 havnet man automatisk på startstreken. Småting foreløpig, men hvertfall merkbart. Og kjøringen er som tidligere nevnt helt ulik. Natt og dag nesten. Så da kjører jeg videre på One!

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...