fenderebest Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Hei hei,har en skoleoppgave der jeg skal finne 10 stk til å svarepå en spørreundersøkelse. Nå er ikke min omgangskrets det aller største og mangler fremdeles 5 stykker til å svare.Det er 60 spm så jeg anslår det tar en 5-10 minutter til å fylle ut alt.Kan bare skrive inn svar i et notepad-dokument eller lignende på følgendemåte:Om dere eksempelvis valgte alternativ 4 på spm 1 kan dere skrive slik:1 - 4osvDere kan sende meg svarene som Pm på forumet ellertil mail: [email protected]. Eventuellt bare skriv svarene som svar til denne tråden.Takk til alle som eventuelt tar seg tid til dette! Endret 25. september 2014 av fenderebest Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tror ikke dette er den mest effektive måten å få svar på. Det er tiltak å skrive ned alle svarene og sende dem til det. Du kunne vurdere å prøve f.eks. SurveyMonkey eller lignende. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Har ikke spesielle forhåpninger om mange svar men skal prøve å lage en slik og poste link i tråden. Edit: Hmm ser ut som SurveyMonkey har bare plass til 10 spørsmål i "gratis" undersøkelsene. Dermed er det ikke plass til alle 60 spørsmålene. Kunne lagd 6 forskjellige stykker men tror det blir noe kronglete. Har fått skaffet meg 9 besvarelser totalt nå så nå trenger jeg bare 1 person. Endret 24. september 2014 av fenderebest Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hmm, det visste jeg ikke. Det var synd. Hvis du skal gjøre noe lignende igjen så er kanskje Google Survey et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå