Hazelhart Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Noen tanker om det ekstra innholdet? Jeg vurderer å avbestille forhåndsbestillingen min for å kjøpet Deluxe Edition i stedet for, men er litt redd for at innholdet vil vise seg å være overfladisk og svake greier... Endret 24. september 2014 av Hazelhart Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vurderer du og gå fra Deluxe Collectors Edition til vanlig Deluxe Edition eller fra Deluxe Edition til en helt vanlig kopi av spillet ? Har selv en preorder av Deluxe Collectors Edition inne på Gamestop da jeg er kjempestor fan av Dragon Age og syns du får med masse kule ting for fansen. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Dragon age 2 kjøpte jeg største pakka på og ble utrolig skuffet over innholdet. Om det er verdt å kjøpe den dyrere utgaven tviler jeg egentlig på. Mye av det man får med er ikke nødvendigvis bedre enn ting man finner i spillet så man betaler egentlig bare mer for noen pixler som i det store og hele betyr null og niks for opplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå