Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hvordan reagerer du når du ser trygdesnyltere som har fått alt av Norge kjøre rundt i Oslo's gater å hylle IS og deres jævelige handlinger? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/stang-vil-moete-is-flaggerne-med-norske-flagg/a/23302226/ 4 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er jeg likegyldig overfor. Bryr meg ikke om symboler. Folk må flagge med IS-flagg eller Nazi-flagg så mye de bare orker. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Spiller det noen rolle? Hadde de faktisk hatt nubbsjans til å gjøre noe annet enn å irritere folk hadde det kanskje vært verdt å diskutere. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 la dem bruke bensin så mye de vil, jeg bryr meg ikke om disse tøyfillene Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 For ett par tiår siden viftet nynazister med hakekorset, for å markere sin støtte til nazismen. Men den gangen fikk nazistene i alle fall litt motstand fra blant annet anti-rasister. Ordfører Fabian Stang vil at vi skal møte denne aksjonen med norske flagg. Kanskje vi burde vifte med noen roser også, slik at de forstår at vi faktisk mener alvor. Hva om noen hadde funnet på noe slikt i USA, og vandret rundt med IS-flagget der. Hva hadde skjedd da ? Ettersom Norge muligens kommer til å delta militært mot IS, så vil vel Norge strengt tatt befinne seg i krig mot IS. Dermed kan disse IS-sympatisørene bli ansett som fiender av Norge? 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tenker først og fremst på hva som har gått så galt for unge norske menn. Vokser opp i et relativt godt land som Norge, for å dyrke det ekstreme. Så blir jeg irritert på at vi ikke har gjort noe med dette for mange år siden. Mange advarte oss. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Alle burde reagere veldig sterkt på dette, for det er ikke bare et flagg, men muslimer som viser sin mening om oss, og dermed oså viser hva de vil gjøre med oss når de blir sterke nok til det. Det er også en føler for å se hvordan vi reagerer, og folk flest reagerer selvfølgelig med å bare fleipe det bort, og vise sin såkalte "toleranse" Jeg vil kalle det feighet, ettergivenhet og direkte dumhet, når folk kryper for muslimene på denne måten. Og jeg syns det er direkte pinlig å se hvodan folk skjelver og kryper for muslimene og islam, og faktisk også støtter islam ved sin feige og krypende oppførsel. Muslimene vil selvfølgelig oppfatte det som svakhet, og fortsette å presse oss. Fabian Stang gir her et helt idiotisk råd, og han burde vite bedre. Kanskje han gjør det også, men vil at muslimene skal få lov til å herje som de vil, og overta Oslo. De som flagger med ISILS svarte flagg, bør umiddelbart arresteres og siden det ikke er livstiddstraff eller dødsstraff her i landet , så burde de umiddelbart arresteres og utvises fra landet. For dette tvers gjennom onde mennesker det gjelder, og disse kan ikke rehabiliteres, fordi de jo også har støtte i islams skrifter for slike meninger. De er besatt av satan, som er islams virkelige "gud" Endret 24. september 2014 av Baltazar94 3 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ettersom Norge muligens kommer til å delta militært mot IS, så vil vel Norge strengt tatt befinne seg i krig mot IS. Dermed kan disse IS-sympatisørene bli ansett som fiender av Norge? De er vel allerede nå som fiender å regne. Men i dagens Norge, så reageres det av en eller annen merkelig grunn ikke. Det er et like skummelt tegn på et samfunn som IS sympatisørene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Han må da bare vifte seg grønn for min del, men synd at slike meninger finnes i Norge. Kanskje bør samfunnet etterhvert ta samme oppgjør mot disse som vi gjorde med nazistene etter Benjamin Hermansen. Uansett, godt å ikke bo på Grønnland. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tenker først og fremst på hva som har gått så galt for unge norske menn. Vokser opp i et relativt godt land som Norge, for å dyrke det ekstreme. Så blir jeg irritert på at vi ikke har gjort noe med dette for mange år siden. Mange advarte oss. Disse er ikke unge norske menn. De er muslimer. Og jeg blir irritert og full av sorg fordi folk flest i dette landet ikke har kunnskap om islam og de nekter også å skaffe seg kunnskap om islam. De tror bare blindt på muslimenes solskinnspropaganda og forherligelse av islam. Og de tror blindt på politikerne som driver med det samme, fordi de har en skjult agenda, og denne agendaen medfører også å promotere islam og få folk til å akkseptere og underkaste seg islam. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Ja, la oss gjøre som usa, vi blir jo aldri lei av å følge samme feilsporet .. De har vel ca 1% av egne innbyggere innenfor murene, og det i "land of dreams" Så skylder de på at folk er lovløse, men de spør ikke hvorfor folk er lovløse, eller om det er en aldri så liten skavank i kultur-karakteren til selve staten som kan være den egentlige årsak - neida, flere i fengsel, og mer våpen på vidvanke De oppruster og nedruster sine egne terrorister nede i midtøsten, og den sinnssyke planen har de fulgt så lenge jeg har hatt mulighet til å huske - før den tid, holdt de på å herje i syd Amerika - og før den tid, raljerte de over det meste av sydøst asia - og snart er det vel klart for storfest over i øst, fordi er det en ting som er klart, så er det den maniske fobien de har mot alt som kan minne om ordet "kommunist" Og vi må være med, og det med flyvende langtrekkende mursteiner, væpnet med masse sjarmerende bomber og granater - det meste dyrkjøpt fra våre kjære venner over dammen, og noe smårusk har vi fått lov å produsere selv Heldige vi er .. Jeg får bittelitt lyst til å vifte med flagget vårt Edit: fillern, det tok jo helt av i postingen deres .. var ment for "Weirdface" Edit2: kort innpå for å få med at nå gav jeg en "tommel opp" til posten nedenfor denne, og antar det blir oppfattet for det den egentlig er Endret 24. september 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Disse er ikke unge norske menn. De er muslimer. Og jeg blir irritert og full av sorg fordi folk flest i dette landet ikke har kunnskap om islam og de nekter også å skaffe seg kunnskap om islam. De tror bare blindt på muslimenes solskinnspropaganda og forherligelse av islam. Og de tror blindt på politikerne som driver med det samme, fordi de har en skjult agenda, og denne agendaen medfører også å promotere islam og få folk til å akkseptere og underkaste seg islam. En muslim kan fint være norsk, man må ikke være tysk for og være nazist. Men denne tråden handler ikke om tilhørighet. Disse folka er norske, lik det eller ei. Jeg liker det ikke. Jeg har alltid tatt islam på alvor, slik vi skal. Fordi vi har et ansvar. Men vi skal ikke dømme alle muslimer fordi en liten del av dem viser ekstreme sider ved det politiske islam. Jeg har lest mye av det du skriver om islam og muslimer i andre tråder. Sikkert mye riktig, men det er dine, eller andres subjektive meninger om en stor religion. De fleste mennesker, muslim som kristen vil helst leve i fred. Mennesker er ikke onde. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg ser på dette som en provokasjon fra IS. Det må reageres på, men hvordan? IS må bekjempes med alle lovlige midler. På gata i Norge, er det ikke mye vi kan gjøre annet å ignorere dem og snu ryggen til. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg ser på dette som en provokasjon fra IS. Det må reageres på, men hvordan? IS må bekjempes med alle lovlige midler. På gata i Norge, er det ikke mye vi kan gjøre annet å ignorere dem og snu ryggen til. Man er jo i gang med bekjempelse av ekstreme grupper. Muslimer selv i Norge har startet kampen, både med appell og anmeldelse. Her må hele samfunnet stille seg bak. Så vil det også ha betydning på hva som skjer i forhold til Norges rolle i krigen mot IS. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ettersom Norge muligens kommer til å delta militært mot IS, så vil vel Norge strengt tatt befinne seg i krig mot IS. Dermed kan disse IS-sympatisørene bli ansett som fiender av Norge? De er vel allerede nå som fiender å regne. Men i dagens Norge, så reageres det av en eller annen merkelig grunn ikke. Det er et like skummelt tegn på et samfunn som IS sympatisørene. Riktig , politikere og politi reagerer ikke, og folket er godt opplært til å adlyde uansett. Det jeg imidlertid syns er litt rart er at de som tross alt reagerer på denne ettergivenheten fra politikere og politiet ikke begynner å ane hvorfor. Denne ettergivenheten og beskyttelsen av islam som politiet, media og politikerne viser har jo pågått lenge, og folk burde etter hvert begynne å se sammenhengen her. Særlig siden mange av oss har prøvde å få folk til å forstå dette i lang tid. Jeg har også påpekt denne forbindelsen lenge her på forumet, og også dokumentert det. Men uansett hva jeg eller andre gjør for å advare, så blir vi møtt med standardordet "konspirasjonsteorier" Og så snur folk seg for å sove videre. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Disse er ikke unge norske menn. De er muslimer. Og jeg blir irritert og full av sorg fordi folk flest i dette landet ikke har kunnskap om islam og de nekter også å skaffe seg kunnskap om islam. De tror bare blindt på muslimenes solskinnspropaganda og forherligelse av islam. Og de tror blindt på politikerne som driver med det samme, fordi de har en skjult agenda, og denne agendaen medfører også å promotere islam og få folk til å akkseptere og underkaste seg islam. En muslim kan fint være norsk, man må ikke være tysk for og være nazist. Men denne tråden handler ikke om tilhørighet. Disse folka er norske, lik det eller ei. Jeg liker det ikke. Jeg har alltid tatt islam på alvor, slik vi skal. Fordi vi har et ansvar. Men vi skal ikke dømme alle muslimer fordi en liten del av dem viser ekstreme sider ved det politiske islam. Jeg har lest mye av det du skriver om islam og muslimer i andre tråder. Sikkert mye riktig, men det er dine, eller andres subjektive meninger om en stor religion. De fleste mennesker, muslim som kristen vil helst leve i fred. Mennesker er ikke onde. Når jeg sier at muslimer ikke er norsk, så er det fordi jeg har kunnskap om islam og vet at muslimers lojalitet går 100 % til islam, og ikke til det landet de bor i, og særlig ikke hvis det er et ikke-muslimsk land. Muslimer skal heller føle noe vennskap eller lojalitet til folk som ikke er muslimer, og ikke engang sine egne familiemedlemmer, hvis de ikke følger islam, eller forlater islam. Jeg tar mao islam på alvor, og jeg har studert islam i flere år på eget initiativ, og vet hva islam er, hvor islam kommer fra og hva som er islams mål. Det som gjør meg litt fortvilet er at folk flest forstår ikke, de bare stoler blindt på muslimenes og politikernes propaganda og forherligelse av islam. Vi har et ansvar for å ta islam på alvor, og enten skaffe oss selv kunnskap om islam, eller lytte til dem som har kunnskap om islam. Vi har ikke noe annet ansvar enn dette, og vi har slett ikke noe ansvar eller plikt til å akseptere islam på noen som helst måte. Tvert imot så har vi alle et ansvar for å ta avstand fra islam, og for å prøve å bekjempe denne ondskapens ideologi så godt vi kan. Men med kunnskap og ikke med vold. Det jeg sier om islam er mao ikke bare mine subjektive meninger, det er basert på kunnskap om islam gjennom flere års egne studier av islams skrifter og også observasjoner av muslimers oppførsel over hele verden. 1 Lenke til kommentar
Libertyan Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hvordan reagerer du når du ser trygdesnyltere som har fått alt av Norge kjøre rundt i Oslo's gater å hylle IS og deres jævelige handlinger? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/stang-vil-moete-is-flaggerne-med-norske-flagg/a/23302226/ Jo mer disse veiver rundt med flagget sitt og hyler og skriker om hvor fælt vesten er jo flere fiender får de akkurat slik som har skjedd for nazistene, sosialistene og tilhengerne av andre totalitære ideologier. Ytringsfriheten gjelder for disse også, så kan ikke si jeg bryr meg noe særlig. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg ser på dette som en provokasjon fra IS. Det må reageres på, men hvordan? IS må bekjempes med alle lovlige midler. På gata i Norge, er det ikke mye vi kan gjøre annet å ignorere dem og snu ryggen til. Man er jo i gang med bekjempelse av ekstreme grupper. Muslimer selv i Norge har startet kampen, både med appell og anmeldelse. Her må hele samfunnet stille seg bak. Så vil det også ha betydning på hva som skjer i forhold til Norges rolle i krigen mot IS. Denne bekjempelse av "ekstreme grupper" må du ikke la deg lure av, for fra politikernes og politiets side så handler det nok mest om å bekjempe motorsykkelgjenger, samt folk som kritiserer islam og eller muslimer, folk som kritiserer regjerinens politikk og ogsså kristne. Eller feks folk som er patrioter og ikke vil ha innvandring. I USA er kristne på toppen på myndighetenes liste over potensielle terrorister, og bare det å nevne kristendom eller Gud er ansett som en fornærmelse, og dem som gjør det risikerer straff. Parioter som flagger med det amerikanske flagget blir straffet med bot sv. Og politikere holder taler hvor de åpent promoterer og forherliger islam. Det legges opp til samme systemet i Norge. Du bør heller ikke stole på muslimenes innsats, for de fleste av dem som demonstrerte mot ISIL var ikke muslimer. Demonstrasjonen i Oslo var også taktisk. Det var rett og slett reklame for islam. http://www.nettavisen.no/na24/--demonstrasjonen-i-oslo-var-rene-islam-reklamen/8479703.html Det pågår en reklamekampanje for islam, og det er jo selvsagt at muslimene ikke kunne la en slik mulighet gå fra seg. http://www.nettavisen.no/na24/--demonstrasjonen-i-oslo-var-rene-islam-reklamen/8479703.html Jeg finner det jo litt rart hvorfor folk ikke reagerer på at muslimene først reagerte på det tidspunktet. ISIS og andre muslimske grupper hadde jo allerede drevet med massakre på kristne i Afrika, Asia og midtøstten i flere år. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Reagerer på samme måte som om jeg ser et nazist flagg. Få tak i dem, brenne flagget og slå trynene hardt nok slik at mora ikke kjenner dem igjen. Gjenta prosessen om det gjentar seg til det stopper å puste. Enkelt å greit, og en ærlig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå