hodetunderarmen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 prøver å spile en avi-fil, men den spiller bare lyden og ikke bilde! hva er feil. ser at mediaplayeren prøver å laste ned kodek, men får feil. hvordan finner jeg ut hva som er feil. har mediaplayer 9.0 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prøvd å åpne den i en divx player?? pleier å gjøre susen det. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 har ikke prøvd, men tenkte å slippe bruke flere spillere. kan jeg mangle kodek, og ev hvordan finner jeg ut hva jeg mangler. nyeste mp burde klare dette!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Prøv å last ned og installere Xvid codec'en og Nimos Codec Pack. Den siste inneholder omtrent all codec'er som trengs... Endret 28. oktober 2003 av TCi Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 takk, det funka med xvid codek takk for kjappe svar!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 NB! sist jeg brukte nemo var den full av drit (spy-/adware) kan med fordel kjøre igjennom maskinen din med spybot/adaware etterpå. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Neste gang kan du også bruke GSpot for å finne ut hvilken codec du trenger (fungerer på AVI filer) - se http://www.headbands.com/gspot/. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvis man ikke har tenkt å drive med reenkoding av DivX/XviD, er det bare til å hoppe og drite i alt som heter kodekpakker, og kun kjøre ffdshow. Funker som en drøm. Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ta slike innlegg i codec-forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå