Joachim_F Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 I Memories of a Broken Dimension dukker en mystisk emulator opp på nettet.Utforsk en dataverden utenom det vanlige Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hmm... this could be interesting! 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg like nye måter å gjøre ting på, og problemløsning kan være artige greier. Elsket Portal spillene, og oppfølgeren jeg ikke husker navnet på, med han gutten og gale professoren og de forskjellige dimensjonene. Derfor er jeg også nysgjerrig på dette. Men, de jeg nevner har en fellesnevner. De har et glimt i øyet, og på hver sin måte visuelt interessante verdener. Dette er mørkt og diffust. Jeg skjønner konseptet, men jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke mange timer i denne verdenen uten å gå lei. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kult konsept, men jeg tror det kaoset av artifacts blir litt for slitsomt. Lenke til kommentar
Jckf Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 ... og oppfølgeren jeg ikke husker navnet på, med han gutten og gale professoren og de forskjellige dimensjonene. Quantum Conondrum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå