Gå til innhold

billig og bra DVD-R plater?

mastro

Anbefalte innlegg

Hei. lurte på om noen der ute hadde noen gode anbefalinger å komme med av ganske rimelige

brennbare dvd-plater. Har nyeste Plextor brenner som tar både dvd- og dvd+. Skulle derfor gjerne hatt

tips for begge formatene. Noen forslag??? :shrug:

PS! Prisen bør helst ikke være over 40 spenn pr- plate - helst rundt 20 kr? - trenger heller ikke cover...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja de ritek platene som komplett selger i 50 spindler til 15.50 pr plate er meget bra og funker utmerket på 8X i plextoren :)

Anbefaler at du oppgraderer firmwaren til v1.03 for plextoren også ;)

høres bra ut. gleder meg til å mekke en innholdsrik dvd-samling :mrgreen:

hva med dvd-(minus) formatet. erfaringer her?

Lenke til kommentar
Princo/datawrite/ritek DVD-R funker heller dårlig (uleselig eller dårlig lesbarhet på slutten av platen).

Ritek fungerer vanligvis upåklagelig med gode brennere, og har ikke problemet med dårlig lesbarhet på slutten, ihvertfall for -R-platene. Datawrite er bare et OEM-merke, de selger/har solgt både Ritek, Princo og andre merker som Datawrite. Jeg vet at Sony og Lite-On kan ha problemer med dem, men det er jo heller ikke gode brennere. Ritek står på godkjent-listen til NEC, og det meste virker jo som kjent med Pioneer. Jeg vil dog ikke anbefale å brenne verken dem eller andre 4x-plater på 8x, da kan man nesten like godt brenne Princo på 4x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...