mastro Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei. lurte på om noen der ute hadde noen gode anbefalinger å komme med av ganske rimelige brennbare dvd-plater. Har nyeste Plextor brenner som tar både dvd- og dvd+. Skulle derfor gjerne hatt tips for begge formatene. Noen forslag??? PS! Prisen bør helst ikke være over 40 spenn pr- plate - helst rundt 20 kr? - trenger heller ikke cover... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ritek platene de har på Komplett i spindel på 50 stk har jeg lest er bra. Skal selv prøve disse i ettermiddag. 773,- for 50 stk DVD+r i spindel Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja de ritek platene som komplett selger i 50 spindler til 15.50 pr plate er meget bra og funker utmerket på 8X i plextoren Anbefaler at du oppgraderer firmwaren til v1.03 for plextoren også Lenke til kommentar
mastro Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja de ritek platene som komplett selger i 50 spindler til 15.50 pr plate er meget bra og funker utmerket på 8X i plextoren Anbefaler at du oppgraderer firmwaren til v1.03 for plextoren også høres bra ut. gleder meg til å mekke en innholdsrik dvd-samling hva med dvd-(minus) formatet. erfaringer her? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jepp, har du en plextor: Kjøp DVD+R eller dyrere DVD-R plater. Princo/datawrite/ritek DVD-R funker heller dårlig (uleselig eller dårlig lesbarhet på slutten av platen). Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Princo/datawrite/ritek DVD-R funker heller dårlig (uleselig eller dårlig lesbarhet på slutten av platen). Ritek fungerer vanligvis upåklagelig med gode brennere, og har ikke problemet med dårlig lesbarhet på slutten, ihvertfall for -R-platene. Datawrite er bare et OEM-merke, de selger/har solgt både Ritek, Princo og andre merker som Datawrite. Jeg vet at Sony og Lite-On kan ha problemer med dem, men det er jo heller ikke gode brennere. Ritek står på godkjent-listen til NEC, og det meste virker jo som kjent med Pioneer. Jeg vil dog ikke anbefale å brenne verken dem eller andre 4x-plater på 8x, da kan man nesten like godt brenne Princo på 4x. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 noen som har prøvd de 4x That's Write platene på komplett? 9 kr pr plate for 25 er jo ikke så dyrt at det gjør noe... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 noen som har prøvd de 4x That's Write platene på komplett? Nokså sikker på at det er Princo. Det har ihvertfall pleid å være det. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja ritek DVD-R virker greit nok på alle brennerene jeg har UTENOM plextoren......ritek DVD-R brent på plextoren er uleselige 18% ut på platen. Princo er oftest uleselige etter 4Gb når jeg brenner med plextoren. (samme platene virker ok i pioneer brenneren min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå