TheKims Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hei. Noen som har noen tips til spill som man kan legge noen timer i? Spiller for det meste FPS spill (BF4) men starter å gå lei etter 600 timer ingame, å sliter voldsomt med å finne en verdig arvtaker. Trenger ikke nødvendigvis være FPS, men helst et spill med multiplayer. Har prøvd ut spill som lol og dota, men det falt ikke helt i smak hos meg. Har fundert litt på Elder Scrolls online, men det at du må betale hver måned for å spille ødelegger egentlig lysta til å kjøpe spillet. Noen som har noen tips å komme med, så hadde jeg satt pris på det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Archeage er et nytt MMORPG som ikke koster noe å spille. Og det varer definitivt lenge. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Archeage er et nytt MMORPG som ikke koster noe å spille. Og det varer definitivt lenge. Spesielt i kø for å komme inn i spillet...hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Det kom en patch inatt som skal fikse kø-problemet på EU-servere pluss en hardware oppgradering. Men ja det har vært helt jævlig siden launch. Jeg hadde bare 45 foran meg i formiddag og det tok 5 minutt å komme inn. I helga ventet jeg 7 timer hver dag. Hovedproblemet har vært at folk ikke logget ut igjen, bare sto i character select-skjermen når de ikke spilte for å slippe ny kø. Og de ble ikke kicket. Det er implementert nå så køene skal gå mye fortere uansett. Endret 24. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Har du prøvd dette? http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-anmeldelse-metro-last-light/133404 Synes det er morro Kan også anbefale World Of Tanks, men det er kanskje ikke et type spill du liker? Endret 24. september 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Test ut Hearthstone. Gratis, enkelt og morro. Det er et kort-spill. Ikke bli skremt av det. Da jeg har aldri spilt slike kortspill, og Hearthstone har gitt meg en god del timer med morro. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Arma3 er vel et av de spillene hvor en selv etter nærmere 50 timer fortsatt kan regne seg som begynner, ihvertfall i organisert gameplay sammenheng. https://www.youtube.com/watch?v=WlXoyoOep2k Liker du sjangeren \ milsim, så er det dog absolutt verdt tiden! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 I en helt annen sjanger, men jeg merker at timene flyr i Kerbal Space Program. Læringskurven er noe bratt, men så lærer man faktisk noe også. Morsomt å kunne følge med på f.eks Mars Orbiter Mission og NASA's Maven og kunne forstå hva som skjer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis du gidder å investere noen timer for å lære deg Crusader Kings 2, så åpner alle Paradox-spillene seg opp for deg. Da tror jeg neppe du går tom for underholdning igjen. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis du gidder å investere noen timer for å lære deg Crusader Kings 2, så åpner alle Paradox-spillene seg opp for deg. Da tror jeg neppe du går tom for underholdning igjen. Crusader Kings 2 er gøy, men ganske vanskelig å komme inn i. Jeg så igjennom denne tutorialen da jeg begynnte: https://www.youtube.com/playlist?list=PL3DFUHv8cWWoL5KIRe_COOMX_DrgHjlss Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 World of Tanks. Begynte Juni 2011, og spiller det _hver_ dag enda. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Strategispill pleier man å kunne få svidd av nok timer på Anbefalt RTS: Company of Heroes 2 (har selv ca 300 timer og er enda noobish...) Anbefalt TBS: Endless Space/Endless Legend (3-400 timer i ES, og EL som kom i forrige uke har nok potensialet til enda lengre levetid enn det) Alle tre har forøvrig multiplayer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 World of Tanks er et veldig bra forslag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Skal faktisk prøve ut alle forslagene dere har kommet med utenom Metro ettersom det bare er singleplayer. Hvordan er World of Tanks, Er det et pay to win spill? Kan jo tenkes at alle andre har mye bedre utstyr og tankser enn en noob som meg som kommer inn såpass sent. Arma 3 har jeg faktisk vurdert lenge å kjøpe, men lurer litt på hvilke gamemodes som finnes der. Har spillt litt Arma 2 å det var veldig mye løping å lite action følte jeg. Takker for alle forslag så langt Bare å komme med flere. Endret 26. september 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Skal faktisk prøve ut alle forslagene dere har kommet med utenom Metro ettersom det bare er singleplayer. Hvordan er World of Tanks, Er det et pay to win spill? Kan jo tenkes at alle andre har mye bedre utstyr og tankser enn en noob som meg som kommer inn såpass sent. Nei det er pay-to-advance-faster. Det finnes ingen elementer der penger gjør at du er bedre enn andre. Hiv deg over i World of tanks tråden ! Men kan svare kjapt her også. Tankene er delt inn i tier 1 til 10. Man må spille tier 1 og låse opp neste tank med XP før man kommer seg videre. Det er alltid folk som begynner på nytt, eller idioter som spiller tier 1 med fullt utstyr, dog de er meget sjeldne. Du bør også benytte deg av en invite code når du lager konto, slik at man får litt gull. Her er noen, dog de går fort så kan hende de er tatt. http://ftr.wot-news.com/2014/09/26/invite-codes-59/ Endret 26. september 2014 av -iL- Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skal faktisk prøve ut alle forslagene dere har kommet med utenom Metro ettersom det bare er singleplayer. Hvordan er World of Tanks, Er det et pay to win spill? Kan jo tenkes at alle andre har mye bedre utstyr og tankser enn en noob som meg som kommer inn såpass sent. Nei det er pay-to-advance-faster. Det finnes ingen elementer der penger gjør at du er bedre enn andre. Mener du at gull-ammo ikke gir deg fordeler over andre? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skal faktisk prøve ut alle forslagene dere har kommet med utenom Metro ettersom det bare er singleplayer. Hvordan er World of Tanks, Er det et pay to win spill? Kan jo tenkes at alle andre har mye bedre utstyr og tankser enn en noob som meg som kommer inn såpass sent. Nei det er pay-to-advance-faster. Det finnes ingen elementer der penger gjør at du er bedre enn andre. Mener du at gull-ammo ikke gir deg fordeler over andre? jo, men disse kan også kjøpes for ingame silver. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det overrasker meg at ingen har nevnt CS:GO, tipper det vil leve i beste velgående ihvertfall til 2020. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå