Nilsen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er slutt på bærbare PC-er fra Samsung i Norge.Samsung: Nå har vi trukket oss helt ut Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hmm, vet ikke hva jeg skal si eller føle? De hadde jo flere serier som var ganske så fine maskiner, spesielt 7-serien (Chronos eller hva kallenavnet var) gav deg veldig fine og balanserte maskiner, med ganske så fint design og det hele til en ok pris. Samsung 9-serie var jeg aldri noen fan av, flott byggemateriale med veldig stiv pris og både styreflate og tastatur syntes jeg var under pari. Her ville MacBook Air og Asus Zenbook stortsett alltid være rimeligere og bedre på mer eller mindre alle områder spør du meg. De begynte jo også med disse SAmsung 9-serie Lite med 1,0GHz AMD prosessorer til helt absurde priser.. Sandisk SSD på det meste av 9-serie osv.. Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Litt prematur avgjørelse nå som folk ser seg råd til å prioritere bærbare PC'er igjen. Det er en gjennomgangsmelodi at "alle" (og jeg ser det samme i min omgangskrets) har prioritert å kjøpe nettbrett de siste årene, og har derfor utsatt å oppgradere PC'ene sine. PC'ene vil nok fortsette en oppgang (på grunn av veldig mange utsatte kjøp som aktiveres nå) før salg av nettbrett og PC'er stabiliserer seg igjen i årene fremover. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Detta är ju ganska väntat då Samsung går dåligt, väldigt dåligt, och de provar att spara in där de inte tjänar pengar. Inget onaturligt med det. Nästa avdelning som kommer krympas tror jag är TV. 1 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det var da dumt. Jeg hadde litt lyst på den nye Chromebooken fra Samsung. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Samsung har noen ok modeller, så jeg synes dette er synd. AtW Lenke til kommentar
Mystisk Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hei Mackanz. Hvor har du det fra at Samsung går dårlig? Siste kvartal var under forventet, men allikevel et overskudd på noen ti-talls milliarder. 43 om jeg ikke husker feil. Det er bedre resultat enn for eksempel enkelte av våre naboland kan vise til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå