Krhof Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er mulig du har en tanke bak at hele bildet er uskarpt, men jeg oppfatter ikke poenget eller hensikten med det og ville vurdert åsørge for fokus. Ellers synes jeg bildet er en formidling av høst og forfall 1 Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Flotte farger på høstløvet, krhof ! Litt synd med uskarpheten. Selv om det ikke er tilfelle så virker bildet litt for mye arrangert med en slik "plassering" av løvet. 1 Lenke til kommentar
Krhof Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Det er mulig du har en tanke bak at hele bildet er uskarpt, men jeg oppfatter ikke poenget eller hensikten med det og ville vurdert åsørge for fokus. Ellers synes jeg bildet er en formidling av høst og forfall uff da bilde skulle kun være uskarpt rundt ? men du har rett at bilde skulle formidle høst og forfall takk for gode kommentarer må skjerpe meg og øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg