Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Huldra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jasså, huldra forsøkte å dekke seg til? De huldrene jeg har truffet i skauen har gjerne viftet forlokkende med halen og gitt tegn til at jeg skulle komme nærmere. Men da jeg gikk nærmere så var de plutselig borte. Tittelen kan så absolutt være troverdig her takket være bildebehandlingen din. Skulle jeg likevel pirke så reagerer jeg litt på nedre høyre hjørne der jeg ville fiksa litt med kloner'n for å få det litt roligere der. Det trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er det denne skapningen man ble skremt med når man var en liten gutt og som måtte komme seg hjem før det ble mørkt ? Artig og fin bildebehandling, Jan Erik ! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Jasså, huldra forsøkte å dekke seg til? De huldrene jeg har truffet i skauen har gjerne viftet forlokkende med halen og gitt tegn til at jeg skulle komme nærmere. Men da jeg gikk nærmere så var de plutselig borte. Tittelen kan så absolutt være troverdig her takket være bildebehandlingen din. Skulle jeg likevel pirke så reagerer jeg litt på nedre høyre hjørne der jeg ville fiksa litt med kloner'n for å få det litt roligere der. Det trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Roar Takker for innput Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Er det denne skapningen man ble skremt med når man var en liten gutt og som måtte komme seg hjem før det ble mørkt ? Artig og fin bildebehandling, Jan Erik ! Helt riktig det..hehe. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg