Gå til innhold

[Løst] Hvilken telefon skal man velge?

Kristoffor

Anbefalte innlegg

Sitter her med en telefon som begynner å bli moden for utskifting. Tenkte jeg skulle vente til Android L kommer og 64-bit blir mer vanlig. Ser noen SoC støtter 64-bit allerede (Samsung), men gjelder det de fleste nye toppmodellene? Skulle vente til neste år med ny telefon, men om jeg bytter nå, skal man gå for Z3 eller LG G3?

Jeg liker at telefonen har mye personlighet, og går da gjerne for LG. Z3 har igjen god integrasjon med PS, som er kjekt for den som bryr seg om sånt, i tillegg til god batteritid. Oppløsningen til LG er ikke noe jeg bryr meg hardt om, men har en del uttelling på batterilevetiden. Kameraene i begge er gode nok for min del. Begge har gode og dårlige punkter, og kommer nokså likt ut. Det jeg setter mer pris på, er gjerne at støtten og oppdateringene til de forskjellige fortsetter lengst mulig, selv om de etterhvert blir "utdatert".

Har sett på HTC og andre, men har nå kommet frem til LG og Sony, så å foreslå andre er ikke noe vits i, selv om Nexus 5 er interessant og en ny Nexus er rundt hjørnet. OnePlus vil nok være vanskelig å skaffe uansett om de kvitter seg med invite-systemet.

Noen som har veldig gode grunner til å velge den ene fremfor den andre? Jeg har lyst på det siste (ja, jeg biter på all reklame),så å foreslå Z2 eller G2 nytter ikke :-P

Hadde bestemt meg for Z3, men begynner å bli usikker igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok fornøyd med begge, men når det gjelder oppdateringer har LG et dårlig rykte. Sony har vært dårlige før, men har blitt bedre.

Mine to siste telefoner var LG og på G2 fikk jeg 3-4 oppdateringer. Intet problem, er sikker på at de kommer til å levere Android L til G3 også.

Prøv begge i butikken du, og ta den du liker best. Jevngode.

Jeg liker også LGs OS og bestilte en G3. Burde komme i posten idag.

Endret av Switched
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...