k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Går du inn mot 1:1 så blir det lite dybdeskarphet igjen, uansett blender. Men det er ikke alltid det trengs så mye heller. Men synes allikevel spoileren var best i dag igjen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Mye bra her ja! Flott fokus og fine kontraster i 5. Kjempebra 6. - fint bok-cover kunne det være. Blåbærbusken ble et moderne maleri og spoileren likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Liker huset. Bra stemning i det bildet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Huset så passelig skummelt ut. Men liker nok enda bedre de mer stilrene spoilerne, med kanskje det siste som favoritt. Som jeg skulle sagt det selv. Blåbærbusken hadde flotte farger. Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Liker krana godt! Og fargene i blåbærbusken er fine, men her syns jeg spoileren er enda mye bedre, fint komponert og spennende bilde - litt anderledes Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er enig i at Nr. 6 - Huset så passelig skummelt/dystert ut, men jeg likte de to du la i spoleren bedre, særlig det første. Dagens blåbærbusk var et blinkskudd, passe dust til tross for ganske sterke farger. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Lekre farger og fint fokustreff på blåbærbusken, spoilerbildet ble også fint synes jeg, herlige farger! Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Takk for fine tilbakemeldinger fra dere alle! Nå er nytt adapter på plass også så da blir det litt lettere å unngå refleksjoner fremover. Gjør at jeg står litt friere med tanke på motiv. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Her har det blitt litt hektisk i det siste så jeg har ikke tatt mye bilder. Har ikke syklet til jobb heller og har merket at det er mye vanskeligere å finne motiver bak rattet enn på sykkelsetet. Ble en tur ned på verkstedet i lunsjen i dag bare for å få til noe jeg kunne poste. Bonuspoeng til den som gjetter motivet 9. Spiralen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Likte godt Krana og Blåbærbusken, og et ekstra pluss for Spiralen (likte forøvrig den i spoileren vel så godt - fin komp)... Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Takker smort1! Ble en runde i lunsjen igjen i dag på litt forlatte steder denne gangen. Liker å utforske sånne steder, men er ikke særlig god til å finne motivene der. 10. Trappa Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Liker godt den spooky stemningen i huset, og har også sansen for de halvabstrakte siste bildene. Flotte farger i det siste. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Likte spiralbildet meget godt, men tror faktisk at også jeg synes spoilerbildet er hakket vassere, litt mer i fokus, flott swirl bakover og bløt bokeh. Av de siste likte jeg best det første spoilerbildet, fin observasjon og lys! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 "Spiralen": Er det det som blir til overs når man gjenger opp skruer? Klarer ikke å bestemme meg for hvem av de to jeg liker best. Spoileren er flott og gyllen, mens hovedbildet er mer mystisk. "Trappa" er stram og flott, men liker også "Gjennomgang til heismaskinrom". Lenke til kommentar
polljen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Synes du fikk mye ut av restavfallet som utgjør "Spiralen", men jeg må innrømme at spoilerbildet er mitt foretrukne alternativ. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Spiralen ble flott. Tipper på metallfresespon. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Spiralen ble flott. Tipper på metallfresespon. Stemmer bra det, bra sett Takk for flere tilbakemeldinger fra dere også! Jeg rakk aldri å poste noe i går, men denne er ihvertfall fra i går kveld. 11. Hånden Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Fint bilde av hånda. Personlig ville jeg hatt hele i fokus, men stilig med bare lillefingeren. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Fine bilder, både spiral, trapp og hånd - god variasjon på motivene. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Fint bilde av hånda. Personlig ville jeg hatt hele i fokus, men stilig med bare lillefingeren. Jepp, enig med deg der, men var på ISO 12800 så det var ikke mye rom for nedblending og hvis jeg prøvde å vri på den er jeg redd motivet ville blitt borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå