Walter_S Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Høsten banker på døren ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Litt forundret over at du ikke har full dybdeskarphet på dette, Walter. Men siden det er høstens inntreden som er tema så ligger kanskje grunnen der. Kompen står seg jo bra selv om jeg tenker ørlite mer luft over spiret. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Ja, ganske ulik meg, Roar. Må eksperimentere litt for ikke å stagnere i gamle tralter. Det bare falt seg slik. Dybdeskarphet var umulig å få til her siden det blåste ganske sterkt i går ettermiddag. Grenen svaiet bra opp og ned og jeg måtte "følge etter" grenen med kamera, og da tenkte jeg - konsentrer deg om det rød-gule bladet i midten og ikke tenk på resten - så ble det sånn! Det er ofte bare tilfeldigheter som gjør at man gjør, det man gjør, Roar. ;o) Takker for kommentaren! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg