LMH Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Like greit, på tide med Warcraft IV snart! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva som er bra eller ikke er subjektivt, så det å påstå at Diana 3, Farming Sim o.l. er dårlige er ikke noe som nødvendigvis er riktig for alle. Og vice versa, selvsagt. Blizzard lever heldigvis i beste velgående, men jeg skulle gjerne likt å sett en ny franchise fra dem snart. 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Spilt Blizzard sine spill siden Lost Vikings, håper også på å se en ny IP fra dem eventuelt. Skjønner ikke hva som var uferdig med Diablo 3. Jeg kjøpte det når det kom ut, spilte igjennom singleplayer i løpet av noen uker, følte ikke noe manglet. PvP kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Co-op spilte jeg det gjennom senere, og etter å ha vært borte fra spillet en stund dro noen av mine mer fanatiske venner meg opp i paragon-levels, og jeg spilte det i noen uker med dem. Diablo 3 har mer eller mindre hatt 3 levetider for meg. Interessert i historien til RoS, men har hatt utrolig dårlig råd helt siden det kom ut fram til nå, dessverre. At spillet så regnbueaktig ut kan jeg ikke forstå at noen syntes. Selvfølgelig ser det ikke helt ut som Diablo 2, det hadde jeg aldri forventet. Jeg tror mange ser tilbake på Diablo 2 med "rose-tinted glasses". Endret 25. september 2014 av Efreeti Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. går ann å dele spillet i 2 og balansere ting anderledes ved pvp da... lol bare fordi en spell er op kan den nurfes til pvp, men ikke pve. Spillet var forresten ødelagt fra begynnelsen så går ikke ann å ødelegge det enda mer... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. går ann å dele spillet i 2 og balansere ting anderledes ved pvp da... lol bare fordi en spell er op kan den nurfes til pvp, men ikke pve. Spillet var forresten ødelagt fra begynnelsen så går ikke ann å ødelegge det enda mer... Morsom holdning. Vet ikke helt hva jeg kan si som ikke blir fornærmende, men du burde absolutt utvide horisonten og prøve andre spill. Da vil du finne spill som virkelig er 'ødelagt'. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. går ann å dele spillet i 2 og balansere ting anderledes ved pvp da... lol bare fordi en spell er op kan den nurfes til pvp, men ikke pve. Spillet var forresten ødelagt fra begynnelsen så går ikke ann å ødelegge det enda mer... Morsom holdning. Vet ikke helt hva jeg kan si som ikke blir fornærmende, men du burde absolutt utvide horisonten og prøve andre spill. Da vil du finne spill som virkelig er 'ødelagt'. haha, fyr løs, synes utvalget er ufattelig dårlig og mesteparten som er idag er aldri noe mer enn halv-ferdige spill. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. går ann å dele spillet i 2 og balansere ting anderledes ved pvp da... lol bare fordi en spell er op kan den nurfes til pvp, men ikke pve. Spillet var forresten ødelagt fra begynnelsen så går ikke ann å ødelegge det enda mer... Morsom holdning. Vet ikke helt hva jeg kan si som ikke blir fornærmende, men du burde absolutt utvide horisonten og prøve andre spill. Da vil du finne spill som virkelig er 'ødelagt'. Førstemann til å komme igjennom spillet med bare monks var jo så å si en glitch som ble utnyttet, men demonhunter var alt for overlegen, spillet var aldri balansert fordi det var ikke meningen at folk skulle spille mot hverandre. PVP var bare noe de la til for å ha noe i mellom release og ROS Endret 26. september 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Det er en grunn til at de valgte bort PvP i diablo 3. Jeg tror personlig om de hadde lagt inn pvp nå, så hadde de virkelig ødelagt spillet. Ville blirt hyling om balansering av alle klassene osv. Ser det for meg. Og denne balanseringen ville ført til ett kjedligere spill enn det vi har i dag. Hold PvP langt unna diablo 3 , finn heller på noe annet. går ann å dele spillet i 2 og balansere ting anderledes ved pvp da... lol bare fordi en spell er op kan den nurfes til pvp, men ikke pve. Spillet var forresten ødelagt fra begynnelsen så går ikke ann å ødelegge det enda mer... Morsom holdning. Vet ikke helt hva jeg kan si som ikke blir fornærmende, men du burde absolutt utvide horisonten og prøve andre spill. Da vil du finne spill som virkelig er 'ødelagt'. haha, fyr løs, synes utvalget er ufattelig dårlig og mesteparten som er idag er aldri noe mer enn halv-ferdige spill. Om Blizzard (Av alle - uten sidestykke de som tester spillbarhet mest\lengst før spillene slippes) gir ut halv ferdige spill, hvem er det da i dine øyne som gir ut ferdige MMO spill?. Nå er jeg spent.... Endret 26. september 2014 av simalarion 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) *dobbeltpost... Endret 26. september 2014 av simalarion Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Like greit, på tide med Warcraft IV snart! Hva med et nytt spill ? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hva med et nytt spill ? Joda, men det er mange som kan lage nye spel, ikkje fullt så mange som kan lage WC4. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hva med et nytt spill ? Joda, men det er mange som kan lage nye spel, ikkje fullt så mange som kan lage WC4. Ikke mange som kan lage nye spill som Blizzard antagligvis fortsatt kan (trolig det som var poenget hans). Eneste MMO som kunne vekket min interesse igjen nå er et nytt MMO fra den kanten (har gitt den kategorien helt opp etter Age of Conan ca). 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skjønte jo det, men har ikkje samme trua på at Blizzard vil klare eller har lyst til å skape eit nytt univers. Det hadde vore veldig artig om dei prøvde, er einig i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå