AfterGlow Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Den sørkoreanske giganten trekker seg ut av det europeiske markedet.Samsung slutter å selge bærbare PC-er i Europa Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er jo faktisk ganske ille. 4 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Typisk at de beste forsvinner. 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Typisk at de beste forsvinner. Neida, vi har jo HP hahahahaha 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 HP sine businessmaskiner er faktisk veldig gode. De plastikkgreiene som selges til "hvermannsen" er ikke like mye å skryte av. 6 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Typisk at de beste forsvinner. Sluttet å kjøpe PCer fra Samsung. Bare vært plaget 2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har fått levert en del samsung laptops i fanget av frustrerte brukere, og synes det er helt greit at folk nå må kjøpe noe annet. Toppspecede maskiner som er trege som bare det og leveres full av bloatware. 2 Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har fått levert en del samsung laptops i fanget av frustrerte brukere, og synes det er helt greit at folk nå må kjøpe noe annet. Toppspecede maskiner som er trege som bare det og leveres full av bloatware. Samsung har etter min lille erfarging vært konge på bloatware. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Håper ikke ASUS følger etter. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Typisk at de beste forsvinner.De beste? Samsung hadde denne gigablunderen: http://mjg59.dreamwidth.org/22855.html Og så vidt jeg vet klarte de ikke å fikse den. Lenke til kommentar
member_229293 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har Samsung laptop, og har hatt mine problemer, f.eks ekstremt dårlig Windows 8 støtte til tross for at modellen min stod på listen over "godkjente modeller". Andre driverproblemer har det også vært, wlan f.eks. (her må hw-produsent ta ein del av skylden). Skjerm med dvaske farger til tross for ein av dei største produsentene av TV'er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da er det bare ASUS og Lenovo igjen... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da er det bare ASUS og Lenovo igjen...Som hva? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa.. Hvor fikk du tak i den? har ikke sett den i noen norske butikker/nettbutikker.... Lenke til kommentar
member_229293 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa.. Hvor fikk du tak i den? har ikke sett den i noen norske butikker/nettbutikker.... Jeg kjøpte den fra Komplett i august i fjor. Multicom hadde den også til salgs i den perioden hvis jeg husker riktig Endret 24. september 2014 av member_229293 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hatt en Ativ Book 880z5e i over ett år nå, monsteret en Samsung ssd i den og den har vært perfekt siden da. Rask, stille og stabil! Synd at de forsvinner fra markedet her i Europa.. Hvor fikk du tak i den? har ikke sett den i noen norske butikker/nettbutikker.... Jeg kjøpte den fra Komplett i august i fjor. Multicom hadde den også til salgs i den perioden hvis jeg husker riktig men da er det vel X02 versjonen? den med litt svakere specs? Lenke til kommentar
member_229293 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Modelnr X01SE Lenke til kommentar
an-bar Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dette er faktisk veldig leit. Sitter med en fantastisk Series 7 (blitt til Ativ) og vurderte å kjøpe ny fra Samsung om ett år. Jeg liker ikke Lenovo, Acer eller de øvrige foruten HP's business bærbare... Jeg har ikke hatt noe prob med bloatware på denne og synes det er litt barnslig å skylde på det. Win 8 kravet er at bloat skal kunne avinnstalleres enkelt fra bruker. fjernet 3-4 programmer jeg visste jeg ikke kom til å bruke og thats it. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Veldig synd dette her. Asus har gode alternativer, men har lagt en liten elsk på Samsung 9-serien. Har selv en 900XE som er helt super. Mer kompakt enn konkurrentene, godt PLS-panel og fin ytelse. Eneste negative med den er at jeg knakk pinnen på laderen og at Samsung ikke selger originallader. Valget var Ebay eller å betale 800 kroner for en norsk lader. Forsøkte Ebay, med noe skuffende resultat i en lader som ikke alltid lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå