Bjerknez Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Klinker til med noen flere ferske bilder av sykkelen etter en liten uhøytidelig fotosession her om dagen: 2 Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Bra kvalitet på de bildene, mange fine detaljer! Det blir vel flere bilder når belly pan og flyscreen er på plass? Endret 31. oktober 2014 av fsva Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Takk skal du ha Jada, blir flere bilder Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Her er noen elendige mobilbilder tatt i dårlig lys av skitten sykkel, men dere kan vertfall se hvordan den ser ut med bellypan og windscreen. Personlig likte jeg den faktisk bedre uten vindskjermen... 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Jeg lovet flere bilder, men her er vertfall en video jeg tok nylig av en liten tur i nabolaget: 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Har også laget meg en liten intro video som fra nå av skal brukes i mine MC relaterte videoer: Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg lovet flere bilder, men her er vertfall en video jeg tok nylig av en liten tur i nabolaget: Så utrolig heldig du er med at det kommer noen "dråper" nederst i bildekanten "over speedometeret" hver gang du drar på litt, hehe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Ja, jeg tror det er en bug i Premiere pro Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Gratulerer med stilig sykkel! Har også laget meg en liten intro video som fra nå av skal brukes i mine MC relaterte videoer: Her ville jeg nok ha dyttet de to bildene på siden oppover også heller hatt teksten litt mindre og på en linje nedenfor. Endret 29. november 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Joda.. smak og behag det, men blir nok værende slik det er nå en stund tror jeg, men takk for tilbakemeldingen Her er forøvrik noen bilder jeg tok på en ganske frisk tur i går på rundt 10 mil... Å en selfie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fin sykkel, fet lyd og fine videoer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Takk for det Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Klinker til med en liten videosnutt fra min lille mannehule hvor sykkelen står trygt skjermet fra kulde og snø. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hvor høy er du? Synes du sykkelen er trang for din høyde? Virker som en artig sykkel, husk dog at det sjeldent er sykkelen som kommer til kort i svingen, det er oftest føreren (ihvertfall for min del ) AtW Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Hvor høy er du? Synes du sykkelen er trang for din høyde? Virker som en artig sykkel, husk dog at det sjeldent er sykkelen som kommer til kort i svingen, det er oftest føreren (ihvertfall for min del ) AtW Jeg er 182 høy. Synes den passer perfekt for en med min høyde. At det i de fleste tillfellene er føreren som er flaskehalsen i sving er helt riktig Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Har du tenkt å fixe noe på skiltfestet? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Har du tenkt å fixe noe på skiltfestet? Ja, jeg har bestillt Tail tiddy gjennom ALf Graarud Motor, så dette blir fikset til sommeren Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har du tenkt å fixe noe på skiltfestet? Ja, jeg har bestillt Tail tiddy gjennom ALf Graarud Motor, så dette blir fikset til sommeren Det var betryggende å høre... Lenke til kommentar
OPL Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ble bare ett par dårlige bilder da det regnet ute samt at garasjen var mørk, men her er vertfall sykkelen bilde-1.jpg bilde-2.jpg Det skal sies at Bellypan og windscreen blir montert til uken da dette ikke hadde ankommet butikken ennå. Er det du som skal selge ? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=73431533 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå