Compoundinterest Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Bestemte meg for å prøve noe helt nytt, så bestilte t/r billett til Dublin og innkvartering på hostel rett ved Temple Bar-området. Et forsøk på å bli mer utadvent og øke selvtilliten dette her tror jeg, gru-gleder meg. Så, til agendaen. Er det noen som har vært i Dublin (eller andre steder alene) og har noen tips til hva man bør se og gjøre, og hvor man eventuelt kan møte nye mennesker? Skal bo på Hostel for første gang, så regner med jeg møter andre med lignende agenda der - og bar-til-bar-runder kan jeg garantere at det blir - men utover dette er jeg blank og på jakt etter tips ## topic oppdatert av ilpostino ## Endret 3. oktober 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Var der i 2009 eller noe, guinness bryggeriet er vel et must, annet enn det var det kun barer og nattklubber det gikk i ^^ Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Guinness bryggeriet skal jeg definitivt besøke. Lige så med Jameson destilleriet, selv om Jamsen gjør seg best som billig Whiskey i en Irish Coffee i mine øyne Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det er en tendens til at det i Tempel Bar området spiller rock/pop i første etasje og irsk musikk i andre. Jeg mener det siste er verdt en trapp. Dette gir ogsp en roligere steming og dermed større mulighet for å komme i snakk med folk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Temple Bar området er det mest turister, anbefaler å også prøve nokre plassar utenom det strøket for å møte på dei lokale. På nordsida av elva er det litt dårligare strøk, ikkje noke stort problem men heller ikkje noken grunn til å vandre rundt der om du ikkje skal nokon plass. Irane er veldig kontaktsøkande så du får skjeldan sitte åleine før nokon kjem for å slå av ein prat. Om du har tid sæ er ei lita utflukt ut av byen å anbefale. Ein liten halvtime med toget nordover eller sørover så kjem du til Howth eller Dalkney. Howth er ein liten fiskelandsby med fine turområder, og Dalkney er ein fin landsby med ein del rikmannsboliger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har tatt både en utflukt nord til Nord-Irland med Giants Causeway og sør til Powerscourt. Kan anbefale begge. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Når det gjelder utflukter har jeg hørt gode ting om disse, men ikke prøvd dem selv. http://www.ruraltours.ie/ Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Takker så meget for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå