Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Gass er sikkert morro her er grunnen til at jeg er trøtt i dag.. 2 hus unna meg, politiet ropte i hele natt.. smalt gjorde det også morro men ZzZzZ på jobb Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Godt at det gikk bra til slutt. Du får legge deg tidlig i kveld. Jeg er trøtt fordi jeg satt oppe til 0400 i natt. Fløy Flightsim på nettet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 haha shotgun spille ekke bra ganske morsomt å se på huset, masse knuste vinduer etter grantaer etc Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Noen som har en spennende hverdag Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 bedre enn å se det på tv iallefall og politibikkja så sinna ut Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 du hadde det bedre en meg... er være og drive og kaste opp hele natta.... ****** jeg begynner og bli vant til og kaste opp lizzm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå