colzjek Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Loneliness Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Minimalistisk med den bittelille båten på det stooore havet. Visst er det dybdefølelse her. men jeg ville likevel fjerne Ca. 1/3 av himmelen. Bildet blir da todelt, men jeg tror ikke det gjør noe. Mulig du kan ta så mye som halvparten av himmelen også. men å gå så langt som å gå ned til 1/3 av bildet til himmel som grunnregelen sier dreper dybdesuget igjen. Scroll deg forsiktig nedover og smak på dybden etter hvert så vil du antagelig finne akkurat riktig. Jeg kan jo nevne at jeg stoppet omtrent slik at det ble kanskje 40% av bildet til himmel. Men det er ikke meg som skal komponere ditt bilde, bare komme med innspill som du kan gå ut fra. Hvorvidt båten skulle vært plassert mer ut mot en av sidene tror jeg at jeg overlater til smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
colzjek Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Takk for en flott tilbakemelding! Når jeg ser på bildet etter å ha hørt hva du har å komme med, så er jeg ikke uenig i at det kunne vært mer balansert mellom himmel og vann. Sitter og prøver forskjellige versjoner as we speak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg