Max_Drunk Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det jeg lurer på er. Finnes det et program eller noe helst annet som kan finne et spesifikt ord på en nettside? Da mener jeg som feks finne er ord på finn.no og alle dens undersider, istendenfor å gå inn på alle annonser for å finne det du leter etter. Glad for alle svar. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 caravan site:finn.no Hvis du skriver det jeg har skrevet ovenfor, så søker du på ordet "caravan" på hele www.finn.no i Google. Så er det bare å bytte søkeord og side som for eksempel "asus site:komplett.no" Vet ikke helt om det var dette du var ute etter? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 caravan site:finn.no Hvis du skriver det jeg har skrevet ovenfor, så søker du på ordet "caravan" på hele www.finn.no i Google. Så er det bare å bytte søkeord og side som for eksempel "asus site:komplett.no" Vet ikke helt om det var dette du var ute etter? Ikke helt men fant en funskjon i Chrome som hjalp litt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå