Knut S Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Catwalk Se bildet Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Et veldig bra bilde av katten, Knut og det er ingenting i veien med skarpheten her ! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Et veldig bra bilde av katten, Knut og det er ingenting i veien med skarpheten her ! Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg sjekket dette med sensoren og det er helt klart noe støv der. Så skal få renset det. Men som du sa det Sees best på blender for første. Eks Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Et veldig bra bilde av katten, Knut og det er ingenting i veien med skarpheten her ! Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg sjekket dette med sensoren og det er helt klart noe støv der. Så skal få renset det. Men som du sa det Sees best på blender for første. Eks Pokkers tlf som overstyrer teksten. F 22 skulle det stå Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jo, jeg får litt følelsen av at du er på vei inn til meg. men jeg har ingen kattemat så det er nok ingen vits i. Men flott er du med dine struttende ører og blikk som ser meg rett i øynene i fint lys med god skarphet som henter ut fargene og det fine mønsteret i pelsen din. Jeg synes du skal be han Knut om å scrolle opp og dekke til det åpne feltet over det grå elementet oppe til venstre for å se om det ikke blir bedre å kutte der? Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja ser hva du mener med det grå feltet, det burde vært borte men samtidig så beskjærer jeg jo da vekk så mye av blomstene rundt også. Blir ikke det litt dumt også ? men ja den grå kanten irriterer meg litt da Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 På uttrykket så ser det ut til å være en riktig luring. Et riktig koselig bilde av katten. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 På uttrykket så ser det ut til å være en riktig luring. Et riktig koselig bilde av katten. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja ser hva du mener med det grå feltet, det burde vært borte men samtidig så beskjærer jeg jo da vekk så mye av blomstene rundt også. Blir ikke det litt dumt også ? men ja den grå kanten irriterer meg litt da Den grå er helt OK om du fjerner strima over. Det er den som trekker oppmerksomhet og gjør bildet urolig. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg