Gå til innhold

Catwalk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et veldig bra bilde av katten, Knut og det er ingenting i veien med skarpheten her :) !

Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg sjekket dette med sensoren og det er helt klart noe støv der. Så skal få renset det. Men som du sa det Sees best på blender for første. Eks
Lenke til kommentar

Et veldig bra bilde av katten, Knut og det er ingenting i veien med skarpheten her :) !

Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg sjekket dette med sensoren og det er helt klart noe støv der. Så skal få renset det. Men som du sa det Sees best på blender for første. Eks

Pokkers tlf som overstyrer teksten. F 22 skulle det stå

Lenke til kommentar

Jo, jeg får litt følelsen av at du er på vei inn til meg. men jeg har ingen kattemat så det er nok ingen vits i.

Men flott er du med dine struttende ører og blikk som ser meg rett i øynene i fint lys med god skarphet som henter ut fargene og det fine mønsteret i pelsen din.

Jeg synes du skal be han Knut om å scrolle opp og dekke til det åpne feltet over det grå elementet oppe til venstre for å se om det ikke blir bedre å kutte der?

Roar

Lenke til kommentar

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja ser hva du mener med det grå feltet, det burde vært borte men samtidig så beskjærer jeg jo da vekk så mye av blomstene rundt også. Blir ikke det litt dumt også ?

men ja den grå kanten irriterer meg litt da :)

Den grå er helt OK om du fjerner strima over. Det er den som trekker oppmerksomhet og gjør bildet urolig.

Roar

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...