AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er jente og 20. Liker det røft i senga og pleier derfor å bli bitt/kvelt osv under sex, og jeg har en ganske ømfindtlig hud slik at det ikke skal mer til enn et lite bit før jeg har merker, og de merkene varer gjerne litt.. Så min familie etc og alle jeg støter på skjønner jo ikke hvordan dette skjer, og tror seriøst at jeg blir voldtatt osv, og spør meg ut. Det er jo absolutt ikke riktig.. men jeg kan ikke bare si at det er røff sex heller for jeg snakker ikke åpent om slike tema. Er det noen jeg kan si for å forklare det mer naturelt? Og evt noe som kan gjøres for å ikke få merker fullt så lett som jeg gjør ?? Altså det er ikke harde bitt, får omtrent merker bare av kosebiting.. Anonymous poster hash: fd74a...1cf Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Si at du trener kanskje litt vel hardt? Er lett å få blåmerker av mye intens frontbøy osv... 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jo det kan du si istedenfor å dvele ved det hele. "Det er bare sex.." Ferdig med saken! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Eller så kan du sørge for at partneren din ikke biter deg der merkene blir synlig. Anonymous poster hash: c3d37...c20 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Prøver å unngå synlige steder, men tenker ikke alltid like klart over det mens det pågår. Og det som skjules av håret kommer jo frem når jeg har håret oppsatt osv, og det ser jo generelt ikke pent ut heller selvfølgelig. Hjelper heller ikke å smøre foundation på. Jeg vet ikke vha som gjør at jeg får merker så lett heller, eller om det er noe man kan gjøre for å "tåle mer"? Anonymous poster hash: fd74a...1cf Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Mistenker at du vil få mer fornuftige svar i Helse-delen av forumet. Jeg ser dog ikke problemet med litt røff sex. Kan være koselig det, men skjønner at det kanskje ikke er et yndet tema til familiesamtaler. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 [...] skjønner at det kanskje ikke er et yndet tema til familiesamtaler. Poeng, dog: Jeg snakker aldri med familien om slike ting. Det skyldes nok mer at jeg ikke har noe behov for å åpne meg samt at de ikke spør, enn at jeg ville synes det var så vanvittig kleint å snakke om det. Om jeg noen gang påføres "sexskader" og mine kjære foreldre spør meg ut om det skal de heller få de detaljene de spør etter, så får de selv bestemme om det er kleint nok til å ikke grave mer 3 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vurdert å begynne med kampsport? Fullkontakt. Må jo være en grei unnskyldning det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Bitemerker kan vel skjules ved å bite på mindre synlige plasser? Hvis du da ikke går rundt i bikini hele dagen, da kan det bli vanskelig. Det med kveling hørtes spesielt ut, så det begir jeg meg ikke innpå engang. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Trodde forresten jenter kunne dekke omtrent alt med sminke? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 i say fuck it, det er værd det. Du kan ikke gi opp bra sex bare fordi du får noen merker.... Hvis folk spør bare si "nei jeg blir ikke voldtatt og du har ikke noe med det å gjøre". vært borti ei med samme problemstilling før selv..... tror ikke hun fant noen god løsning på det egentlig, var vel noen merker da, folk sluttet å spørre. 1 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Problemet er jo at samfunnet er fullt av kvinner som har opplevd vold i hjemmet. Hva tror du de fleste av dem svarer hvis noen spør dem hvorfor de f.eks. har blått øye? Ikke regn med noe ærlig svar i hvert fall. Så selv om det selvsagt er korrekt at dette er trådstarters sak og ingen andres, så vil folk bry seg, og hvis hun svarer at det har ikke de noe med så vil mistankene deres bare forsterkes. Jeg skjønner godt at det kan være behagelig å ha en uskyldig og troverdig forklaring på alle merkene. Endret 25. september 2014 av Achylles Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er mye absurd her i verden, med den kvelningen finner jeg ingen glede i. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis de absolutt er så nysgjerrige så ville jeg bare sagt at "Det er på grunn av sex" så kommer de nok ikke til å være så nysgjerrige med det første. Hvorfor ikke snakke åpent om sånne ting? Opplever at mange i Norge er så skjulte om alt. Kom igjen, alle gjør det, alle har gjort det, og jeg ser ikke problemet i å snakke om visse ting med foreldrene. Selvfølgelig ikke detaljer og slikt, men forsat.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det er mye absurd her i verden, med den kvelningen finner jeg ingen glede i. Det er en vitenskap bak det, ved å minimere oksygen tilførselen til hjernen kan man oppleve en rus som er beskrivet som like sterk som kokain. Med andre ord ved å ha med kveling kan man få mer nytelse og sterkere orgasmer, men dette gjelder da bare personen som blir kvelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dekk til med sminke eller eventuelt klær Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 "Sliter" med det samme selv, siden det nesten hver gang går til det punktet hvor vi slår hverandre/kveler/biter. Det er kanskje enklere for en gutt, men jeg sier bare at jeg har merkene fra sex med en gang. Har også lagt merke til at man herdes veldig for blåmerker/rifter etter en liten stund. Jeg/mine relativt faste sexpartnere får mindre blåmerker nå enn i starten. Skal ikke være veldig vanskelig å sminke over heller, forsåvidt. 1 Lenke til kommentar
Goomba Stomper Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Om jeg noen gang påføres "sexskader" og mine kjære foreldre spør meg ut om det skal de heller få de detaljene de spør etter, så får de selv bestemme om det er kleint nok til å ikke grave mer Dette er den beste strategien. Om du bare er rak i ryggen og svarer ærlig på det de spør om så skal du se at slipper å bli plaget med slike spørsmål mer. Dette burde virke på foreldre og øvrig familie. Men når det gjelder venner og kolleger så er det ikke noen god strategi fordi de da kanskje bare vil vite mer. Da er det kanskje bedre å smile og si "ingenting" "ikke noe viktig" og slikt. Om disse merkene er så ille at du ikke føler du kan stå for dem, uansett hvor lite eller mye du forteller så har du kommet til et punkt der du må vurdere hvor viktig akkurat denne type sex er for deg. Det er utallige måter å ha "røff sex" på og veldig mange av disse involverer områder av kroppen som ikke er synlige mesteparten av året. Jeg skjønner at du gjerne vil at sexen skal være vill og lidenskapelig, men man kan fint ha det og samtidig ha noen "no go zones" som ansiktet og halsen. Ellers så kan du være glad for at du har en mann som er med på notene. Det er nok av jenter som ønsker at kjæresten skal slippe seg mer løs, men som ikke helt tør å be om det, eller som har kjærester som ikke er interessert i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg