MotoG Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Posering Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Et fint bilde av Nøtteskrika, Melvin ! Noe rusk i bakgrunn som trolig skyldes høy ISO, men den er ikke plagsom. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Et fint bilde av Nøtteskrika, Melvin ! Noe rusk i bakgrunn som trolig skyldes høy ISO, men den er ikke plagsom. Takker så mye Jeg så også at det ble noe rusk i bakgrunn, så jeg la ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Et fint bilde av Nøtteskrika, Melvin ! Noe rusk i bakgrunn som trolig skyldes høy ISO, men den er ikke plagsom. Takker så mye Jeg så også at det ble noe rusk i bakgrunn, så jeg la ut et nytt bilde. Beklager at jeg ikke la merke til at du hadde lagt ut 2 bilder, Melvin Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Skarpt og flott med gode detaljer i fjærdrakten Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 V2 med mer dempet støy blir nok best. Nå kan det være bevegelsesuskarphet som gjør at det ser ut som furustammen har fått mest fokus her så det lar jeg stå åpent selv om nok ISO 2500 og lukkertid på 1/400 burde dekket opp for det. Men skrika har da detaljer i massevis i fint lys med gode detaljer så dette er så visst ingen klage. Jeg bare tenker litt høyt som er en litt slem vane hos meg. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Skarpt og fint der det skal mot rolig bakgrunn bra!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Flott fanget Melvin Hilsen Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Tusen takk for alle kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg