FB.716485580 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Sommerkveld i september Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ungdommene i bildet forteller noe om den enorme størrelsen på monumentet selv om en versjon uten dem også hadde gjort seg. Langs kanten av berget stikker det opp noen småting. Man kan selvfølgelig si at jammen de var jo der, men jeg ville klonet dem vekk likevel for å få en rent kant der som ikke trekker ufortjent oppmerksomhet. En bitteliten strek tvers over nedre venstre hjørne ville jeg også klonet vekk selv om det kan oppfattes som unødig pirk. Nå er det en kjent sak at åpen himmel på oversiden av skylaget i et bildet svært ofte dreper dybdefølelsen. Derfor ville jeg sett i venstresiden scrollet opp og dekket til det grå for å kjenne på dybdefølelsen da. Dessuten synes jeg det gir bildet et bedre format. Nå er det jo ikke jeg som skal komponere ditt bilde, men jeg har for vane å nevne det jeg ser og komme med forslag så får det bli opp til Author å avgjøre om noen av forslagene skal tas til følge for å høyne bildet. Det er nå en gang slik at de fleste av oss har lett for å se oss blinde på egne bilder. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg