Testo Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 tror jeg kommer til å bli upoppelær når jeg sier dette.. men jeg jobber på elkjøp.. .kremt. Når det gjeller pc på elkjøp så er de rettet først å fremst mot hjemme brukere som har "er det på knappen" kunskper. Spes HP og Nec pcer (PB) en ferdig pc pakkesom er klar til bruk. Når det gjeller salg av pcer så er det ingen her i landet som selger så mange pcer som elkjøp. (privatpersone) Når det gjeller priser så husk at det også er 30 dagers prigaranti. Det vilsi at viss dere finner det billigre noen andre steder inen den tid får dere penger til bake. og ja ikke alle selgere er like "snille". Har selv vært i andre putikker og møt folk som ikke vet hva de snakker om. Og det er tragisk. jeg har bare en ting å si stå på krava. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg liker heller ikkje Elkjøp noe særlig, men for ca. 2 uker siden hadde jeg lyst på noe nytt. Fikk for meg at et enkelt hjemmekinoanlegg måtte jeg ha. Sjekket litt rundt på Expert, Elkjøp og de andre butikkene som lå i nærheten og endte opp med et anlegg som kostet 4995,-. Nå ser jeg på nettet at det selges for kr. 4295,-. Er det noen som vet om Elkjøp har den 30 dagers prisgarantien som de ihvertfall hadde for noen år siden? Dersom de fremdeles har det, kan jeg vel bare ta med meg kvitteringen og kreve 700,- tilbake, eller....? Offisielt har de den ikke. Husker at Forbrukerrådet hyla og skreik fordi Elkjøp ikke kunne dokumentere at de var lavest i pris. Uoffisielt så praktiseres den vissnok ...men de krever vel litt mer enn din påstand. Ta med en utskrift, annonse eller noe, så burde det gå bra... Bare husk at prisgarantien bare gjaldt lokale forhandlere; altså ikke opp imot internett-sjapper ol. Kun om en fysisk butikk rundt der du bor har den til lavere pris... Lenke til kommentar
Testo Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 må være skriftelig ja Lenke til kommentar
gemmi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Som sagt i tidligere innlegg ringte jeg til dem og la fram saken min som den var. Dama sa at det var bare å ta med kvitteringen så ordnet de det. Så slo det meg plutselig at jeg burde kanskje ta med meg en utskrift som viste prisen. Da var det gått 1,5 timer siden jeg sjekka sist. Vips, kl. 14.00 var prisen igjen tilbake til 4995,-. Da kjenner jeg at jeg begynner å bli litt småirritert ja.... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 tror jeg kommer til å bli upoppelær når jeg sier dette.. men jeg jobber på elkjøp.. .kremt.Når det gjeller pc på elkjøp så er de rettet først å fremst mot hjemme brukere som har "er det på knappen" kunskper. Spes HP og Nec pcer (PB) en ferdig pc pakkesom er klar til bruk. Når det gjeller salg av pcer så er det ingen her i landet som selger så mange pcer som elkjøp. (privatpersone) Når det gjeller priser så husk at det også er 30 dagers prigaranti. Det vilsi at viss dere finner det billigre noen andre steder inen den tid får dere penger til bake. og ja ikke alle selgere er like "snille". Har selv vært i andre putikker og møt folk som ikke vet hva de snakker om. Og det er tragisk. jeg har bare en ting å si stå på krava. Om du skal få tilbake penger må det andre produktet være identisk. Og med en pc skal du så og si ha gullhår i ræva om du kan grave opp en identisk til lavere pris i samme område som du kjøpte din... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Testo: du er ikke alene om og jobbe i en elkjøp butikk.Me to og SirHartge og en Stor poster til på forumet og (husker ikke nicet hans). jeg jobber avd lillehammer. jeg er vel den snilleste elkjøp fyren tror jeg.. (hehe). Jeg prøver alltid og ha de "riktige" prisene i forhold web og greier og bruker hw.no ganske mye i jobben fordi det er MANGE kunder som lurer på mye data realitert og da er jo dette et utmerket sted og begynne (har tjent mye på dette kunder alså) guider i masse vis . håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå