TMB Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bruker Outlook 2013 og det ser slik ut (tilfeldige bilder tatt fra Google): Ønsker at alle e-postene blir mindre i listen slik som på dette bildet fra Outlook 2007: Hvor endrer man dette? Takk! Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Om du går på visning/view fanen, så er det en meny som heter forhåndsvisning av melding / message preview. Sett denne til av, da vi det bli som i 2007 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Takk Det hjalp litt, men skulle gjerne hatt den enda smalere. Får lete litt rundt, kanskje jeg finner tekststørrelseinnstillinger noe sted. Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hos meg så er det likt som på bilde ditt fra 2007, men om jeg gjør leseruten større, slik at den valgte e-posten tar mere plass, så endrer det seg slik at det blir to linjer, med avsenderadresse på linje en og emne på linje to... se bilder. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Haha, det var faktisk ikke verre enn det! Takk så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå