War Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har noen fått bad pusset opp i Trondheim som vil anbefale et firma? Jeg er helt blank og vet ikke hvor jeg skal se engang. Tenker å sette bort denne jobben , tar gjerne imot firmaer man ikke burde bruke også^^ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Slette på grunn av potensielt injurierende post. Ikke alle vil ha bedriftsnavnet sitt på nett permanent. Endret 26. september 2014 av perpyro Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Nettet er kommet for å bli, de får gjøre en god jobb om de vil overleve. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Blei advokatmat av det som kokte bort etter at jeg solgte leiligheta med mangel men fikk brukbart betalt. Men du fikk navnet i allefall. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Takk, hadde ikke sett pm. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Mitt tips er å utlyse arbeidet på Finn og velg de med best tilbakemelding fra tidligere kunder. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Har tenkt på det, eneste bakdelen er at 90% av de som svarer der er polsk/google translate-opplegg. Jobba litt i byggefirma i sommer og der ville verken de eller de flinke de sammarbeidet med nærme seg finn /mitt arbeid osv. De jeg vet om som ikke vet hva de holder på med sitter der hele dagen. Synd de gode jeg vet om ikke er i Trondheim. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvis du vet om noen gode så inviter dem hjem til deg for å bo mens arbeidet pågår... hvis det er aktuelt da. Fordelen er jo at de konsentrerer seg 100% om deg... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Slette på grunn av potensielt injurierende post. Ikke alle vil ha bedriftsnavnet sitt på nett permanent. Puh! Legg jobben ut på mitt anbud eller Finn er vel lurt? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Om du trenger murer kan jeg anbefale Kammen & Sneve på det varmeste. Sammarbeider med dem gjennom jobben og de benytter gjennomtengte løsninger i tillegg til at jeg har hatt de til murerarbeid hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå