jodaneida Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Gutt i starten av 30-årene her. I perioder hvor jeg har vært singel har jeg aktivt møtt jenter via nett utelukkende for sex. Det begynner å bli noen år siden nå, men den gang var Nettby fantastisk. Jeg har også tittet og fått god kontakt med jenter på Tinder, men siden jeg har dame ville jeg aldri funnet på å gjennomføre det. Slik det vanligvis skjedde da jeg holdt på var at jeg var direkte og ærlig med en gang. Mange som faller fra der og vil prate først o.l., men det synes jeg selv bare var bortkastet tid. Det er naturlig å slå av en liten prat når man først møtes, men jeg var ganske raskt på sak, og det fikk fint hver gang. Flere av jentene møtte jeg mange ganger og opplevde god sex med, mens et par av jentene fikk bare et møte, enten fordi de var kjedelige i senga eller ikke var interessante av andre grunner. Spør gjerne mer om du lurer. Anonymous poster hash: 04bf8...5e9 Hadde du eller dem avklart på forhånd hva slags forventninger dere hadde til møtet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja, det var avklart på forhånd. Anonymous poster hash: 04bf8...5e9 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Forholdsvis uproblematiske greier, stort sett alle jeg har sex med møter jeg på nett først. Helt vanlig greie Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 hvorfor over nett? tinder kjære.... alle der er kun ute etter sex. du kan ha sex om 20 min hvis du vil. Hvis så er tilfelle er jeg jævlig stygg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Ja, og poenget ditt er? Snakket du kun til damer? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hvordan går dere frem på f.eks tinder når dere ønsker bare sextreff? Kunne gjerne tenkt meg det, men er litt feig, så vil ikke spørre direkte haha. Er ingen som spør meg direkte, så må vel ta initiativ selv, men er litt skummelt. Er jente Anonymous poster hash: 80f78...749 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hvordan går dere frem på f.eks tinder når dere ønsker bare sextreff? Kunne gjerne tenkt meg det, men er litt feig, så vil ikke spørre direkte haha. Er ingen som spør meg direkte, så må vel ta initiativ selv, men er litt skummelt. Er jente Anonymous poster hash: 80f78...749 Så lenge du er jente er det bare å spørre hva gutta er ute etter, og si du ikke er ute etter noe seriøst men gjerne vil møtes. Da burde det ikke være noe tvil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hvordan går dere frem på f.eks tinder når dere ønsker bare sextreff? Kunne gjerne tenkt meg det, men er litt feig, så vil ikke spørre direkte haha. Er ingen som spør meg direkte, så må vel ta initiativ selv, men er litt skummelt. Er jente Anonymous poster hash: 80f78...749 Så lenge du er jente er det bare å spørre hva gutta er ute etter, og si du ikke er ute etter noe seriøst men gjerne vil møtes. Da burde det ikke være noe tvil. Det var en god ide. Er litt sjenert og har ikke hatt sex på over et år. Er litt redd for at jeg legger opp til sextreff så må jeg være skikkelig frempå og gudinne i senga. Må finne en mann som kan ta litt kontroll Anonymous poster hash: 80f78...749 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Ja, og poenget ditt er? Snakket du kun til damer? Poenget er vel at det er lettest for damer å finne noen. Du bør kanskje gå gjennom teksten og bildene du har på tinderen din?? Kan for all del være helt fint, men tror de fleste kan klare å få mer enn 2 match Lenke til kommentar
Denjam Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Får en følelse av at det å ikke benytte seg av tinder og lignende tjenester blir en mer og mer ensom affære. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 hvorfor over nett? tinder kjære.... alle der er kun ute etter sex. du kan ha sex om 20 min hvis du vil. Hvis så er tilfelle er jeg jævlig stygg. hun er "jente, 20, singel".... da er tinder ganske enkelt.... 1 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Åja, trodde du mente dette for menn også. Beklager. Sånt sett er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Ja, og poenget ditt er? Snakket du kun til damer? Poenget er at det er forskjell på hvor lett det er for en jente og hvor lett det er for en gutt å få seg noe. 1 Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd. Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Ja, og poenget ditt er? Snakket du kun til damer? Poenget er vel at det er lettest for damer å finne noen. Du bør kanskje gå gjennom teksten og bildene du har på tinderen din?? Kan for all del være helt fint, men tror de fleste kan klare å få mer enn 2 match På tinder er det bare å velge å vrake. Sukker også for den saks skyld. Sukker er gratis første mnd.Hadde det bare vært så enkelt... Tror jeg har likt over 1000 bilder og hatt 2 match for så ikke få svar fra noen av de. Tipper du er gutt? Ja, og poenget ditt er? Snakket du kun til damer? Poenget er at det er forskjell på hvor lett det er for en jente og hvor lett det er for en gutt å få seg noe. Da er vi enige om dere mener at det er mye lettere for damer. Tja, jeg synes bildene mine er ok... Fikk venninner til å gå gjennom de. Og teksten min skulle vel ikke skremme bort noen. Forresten har jeg prøvd med disse 3 profilbildene: fikk en match på bilde nr. 2 og 3... Hva synes dere damer at er best bilde? Personlig synes jeg nok det første, men venninne som jeg spurte likte det siste best... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg vil si nummer to er best, mest fordi at bilde nr 1 er veldig rotete og har nesten bare én farge (grågrønt) og bilde nr 3 er uten klær. Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg vil si nummer to er best, mest fordi at bilde nr 1 er veldig rotete og har nesten bare én farge (grågrønt) og bilde nr 3 er uten klær. Jeg er forsåvidt enig med deg, men damer velger som regel annerledes bilder enn hva vi mannfolka gjør... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Åja, trodde du mente dette for menn også. Beklager. Sånt sett er jeg enig med deg. Det er ikke så vanskelig for gutter heller hvis du ser bra ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg