Nizzen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvem er det som er så dum å spille på en laptop? Alt blir dårligere til en for høy pris... 1 Lenke til kommentar
papusan Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Trodde det var motsatt jeg :-) Lenke til kommentar
papusan Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg bygde mine pc"er tidligere og det ble dyrere det for mitt vedkommende. Skulle bestandig ha de beste komponentene Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Trodde det var motsatt jeg :-)Noen tror, andre vet Lenke til kommentar
papusan Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Trodde det var motsatt jeg :-)Noen tror, andre vet det er dyrt og verre kar Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Kan se ut til at det har kommet en fiks fra Samsung for 840 EVO og 840 EVO mSATA, for Windows-brukere (skal også komme til Mac- og Linux-brukere i slutten av måneden): http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/minisite/SSD/us/html/support/downloads.html Se under «Samsung SSD 840 EVO Performance Restoration Software» på siden. Endret 19. oktober 2014 av Juke 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Kan se ut til at det har kommet en fiks fra Samsung for 840 EVO og 840 EVO mSATA, for Windows-brukere (skal også komme til Mac- og Linux-brukere i slutten av måneden): http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/minisite/SSD/us/html/support/downloads.html Se under «Samsung SSD 840 EVO Performance Restoration Software» på siden. Takk for tipset, skal teste den nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Ble andre boller nå ja. Men spent på om den er like treg igjen om 4 uker. Fikk forresten en del feilmeldinger under prosessen, men det ser ikke ut til å ha gjort så mye. Endret 19. oktober 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Kommer bare hit... Har ikke installert noen egene drivere såvitt jeg vet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Sto vel noe i manualen til programmet hva man skulle gjøre hvis man fikk den der beskjeden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Sto vel noe i manualen til programmet hva man skulle gjøre hvis man fikk den der beskjeden. Fant ut det der, men dessverre virket ikke det.. Driveren ble automatisk lagt inn igjen etter boot, får se om jeg orker å prøve igjen litt senere Lenke til kommentar
jr_605 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Syns det ser ut som om jeg har lignende problem med min Crucial MX100 256GB, ifølge HD Tune er den treig på brukte områder, uansett om filene er gamle eller ikke. Her er resultatet etter at jeg hadde Ghosta over snurredisken til SSD'en: Jeg kjørte en Defrag (den som følger med Win7) på den, og de "treige" områdene flyttet seg så de korresponderer med hvilke områder som er i bruk på disken. Det ser akkurat likt ut hver gang jeg kjører testen. Her er HD Tune etter Defrag: Laptopen er en ganske ny HP G840 forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå