Walter_S Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Eventyrlig ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Flott komposisjon, mange detaljer og ja, et eventyrlig lys Mvh Melvin Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Flott komposisjon, mange detaljer og ja, et eventyrlig lys Mvh Melvin Fint at du også likte lyset, og takk for kommentar, Melvin! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ja hva har du gjort her walter? Lyset var jo helt eventyrligt.kveldslys er utrolig vakkert og nydeligt. Et bilde som fanger meg med innramming og dybde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det lille vi ser av huset og miljøet utenfor forteller noe om de som bor her. Lyset og innrammingen i bildet sier noe om fotografen som fant et motiv ikke alle ville ha sett. Kompen "står som en påla" som han sa Paal Clasen da han kommenterte turn. Synd han fikk sparken grunnet for mange folkevognvitser. Hva mer angår bildet så har jo andre stort sett sagt det jeg ikke har sagt. Roar 1 Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 En takk for kommentar også til alfa og Roar. Lyset var meget varierende i går ettermiddag. Ganske tett skydekke mesteparten av formiddagen, men av og til glimtet et strølys gjennom et lite hull i skyene til i naturen, og jeg var heldig som var i nærheten av et motiv. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg